Ο Πελοποννησιακός τουρισμός σε διετή «περιδίνηση» - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

Ο Πελοποννησιακός τουρισμός σε διετή «περιδίνηση»

Ο Πελοποννησιακός τουρισμός σε διετή «περιδίνηση»

Share This

 


Γράφει η Αντωνία Μπούζα

Εκφράζοντας την αγωνία της παράταξής μας για την ασταθή πορεία του Πελοποννησιακού τουρισμού, οφείλουμε να ενημερώσουμε τους πολίτες, για το χθες και το σήμερα του Πελοποννησιακού τουρισμού, όπου δυστυχώς  κυριαρχεί η αλαζονεία, η απαξίωση των πεπραγμένων του χθες και η τουριστική και όχι μόνο περιθωριοποίηση του άλλοτε πρωταγωνιστή Μοριά.

Πρέπει να γίνει σαφές, απαντώντας προκαταβολικά στη συνήθη διαστρέβλωση των παρεμβάσεών μας, πως μένουμε πιστοί στα κελεύσματα των Πελοποννησίων και βρισκόμαστε ως Περιφερειακή Παράταξη, χωρίς ολιγωρία και δυσθυμία στη θέση που μας έταξαν οι πολίτες.

Δηλαδή στον άλλο πυλώνα της δημοκρατίας, που δεν είναι άλλος από την υγιή αντιπολίτευση.

Με αίσθημα ευθύνης λοιπόν, προσπαθούμε να αναδείξουμε υστερήσεις, ελλείμματα και λάθη, προτείνοντας λόγω εμπειρίας και πρότερης επιτυχημένης πορείας διεξόδους και λύσεις.

Η νέα Περιφερειακή Αρχή όμως εξ΄αρχής έδειξε πως  ακολουθεί άλλο δρόμο, μακριά από τον δικό μας ως Περιφερειακή παράταξη. Δείχνει να ενοχλείται σφόδρα από την λειτουργία των θεσμικών οργάνων, ονειρευόμενη την απολυταρχική διοίκηση, την οποία και εγκαθίδρυσε,  βασιζόμενη στη σιωπή και στη στρατευμένη αποδοχή των λιγοστών έμμισθων μελών της, συνεπικουρούμενη ενίοτε από παράδοξες αριστερές-ακροδεξιές συμμαχίες που γενούν πολλά ερωτηματικά.

Ο κύριος πυλώνας ανάπτυξης του τόπου ο τουρισμός, με πρωτοφανή αδεξιότητα, προχειρότητα, στασιμότητα, στειρότητα ιδεών και άγνοια πλήττεται σφοδρά από όσα πράττει, αλλά και δεν πράττει η νέα Περιφερειακή Διοίκηση.

Αφού πέρασαν 2 χρόνια με κατασπατάληση χρήσιμων πόρων χωρίς αφήγημα και χωρίς στοιχειώδη σχεδιασμό, βλέπουμε να συνεχίζεται μία πορεία καθίζησης και απομόνωσης του προορισμού ΜΥΘΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ.

Ας εξετάσουμε όλα τα δεδομένα της τελευταίας σύσκεψης της επιτροπής τουρισμού, με σοβαρότητα.

Α.Το Brand name  MYTHICAL PELOPONNESE μετά από αναιτιολόγητη εχθρότητα, πειραματισμούς και πολλά λάθη, ακόμη δεν έχει σταθεροποιηθεί.

Αναζητούν εικαστική αλλαγή ταυτότητας, ενώ στις λιγοστές παρουσίες τους, την είχαν απαλείψει.

Εκ πρώτης, δείχνει ως σωστή κάποια αλλαγή ή προσθήκη κάποιων στοιχείων, διότι μετά από χρόνια επιτυχημένης πορείας χρειάζεται η εικόνα ένα φρεσκάρισμα. Βέβαια εικόνες που βλέπουμε με το Μοριά βαρυφορτωμένο με εικόνες, μόνο αποτροπή δημιουργούν και προβληματίζουν για την άγνοια του πλούτου του μινιμαλισμού που απαιτείται σε τέτοιες περιπτώσεις.

Β.Δεν παρακολουθούνται οι σύγχρονες τάσεις στον τουρισμό , επιλέγονται πανάκριβες ξεπερασμένες από την εποχή δράσεις, ΙΝΦΟΚΙΟΣΚ, BANNER σε λεωφορεία, έντυπα σε αεροπλάνα κλπ, αγνοούνται προκλητικά τα θεσμικά όργανα και με αλχημείες και ψέματα στις Επιτροπές, προχωρούν σχεδιασμοί που τις εκπονούν άσχετα με το αντικείμενο άτομα, σπαταλώντας δυσθεώρητα  ποσά  1.200.000 euro το 2020 και 1.800.000 euro το 2021. Χωρίς απολογισμό δαπανών για το 2020 και χωρίς απόφαση, συζήτηση και προτάσεις για το 2021.

Πορεύονται με απ΄ευθείας αναθέσεις σε ελεγχόμενα project. Είμαστε η μοναδική περιφέρεια στην Ελλάδα που αγνόησε το Περιφερειακό Συμβούλιο και έφερε μόνο στην Οικονομική Επιτροπή ένα πρόγραμμα 1.800.000 euro .

Γ.Το ισχυρό πολιτικό-τουριστικό προφίλ της Πελοποννήσου καταβαραθρώθηκε, απέχουμε από όλα τα σπουδαία γεγονότα, δεν δημιουργούμε δράσεις , δείχνουμε φανερή υστέρηση να ακολουθήσουμε τις άλλες Περιφέρειες της Χώρας που εν μέσω πανδημίας απογειώνουν το τουριστικό τους προφίλ και βαδίζουμε σημειωτόν στα νέα καινοτόμα project.

Δείχνουν στην Περιφερειακή Αρχή να μην έχουν κατανοήσει την παρακαταθήκη που παρέλαβαν από τους προκατόχους τους , σχετικά με το αεροδρόμιο που είχε μία αύξηση της τάξης του 300% σε μία 10ετία,με εταιρείες κολοσσούς να προσεγγίζουν στο αεροδρόμιο Καλαμάτας ή στα κορυφαία γεγονότα τουρισμού που η Χώρα πάσχιζε χρόνια να κερδίσει ΑΒΤΑ, IRONMAN,  DRV (που είχε με κόπο κερδηθεί) που φιλοξένησε ή θα φιλοξενήσει ο προορισμός και άλλαξαν τον ρουν συνολικά του προορισμού.

Δ. Σήμερα …αίφνης κατανόησαν την αναγκαιότητα σύνδεσης  πολιτισμού-τουρισμού-γαστρονομίας και θεωρούν πως ανακάλυψαν την…. Αμερική.

Τους προτρέπω να ενημερωθούν για τις εξαίρετες δράσεις που είχε δημιουργήσει η προηγούμενη Περιφ. Αρχή Τατούλη.

Άπειρες οι προωθητικές εκδηλώσεις στην Ελλάδα και σε στοχευμένες αγορές του εξωτερικού, προκειμένου να αναδειχθεί ο πλούτος της  γαστρονομίας , της παράδοσης, της τέχνης, του πολιτισμού και της σύνδεσής του με τον τουρισμό :

Ενδεικτικά αναφέρω μερικά κορυφαία γεγονότα και ετήσιες συμμετοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου και προτρέπω να διδαχθούν και όχι να μηδενίζουν.

Ημέρες γαστρονομίας στο Μουσείο Μπενάκη , Γεύσεις και Όψεις- Ερμιονίδα, Ελλάδος Γεύσεις- Περιστέρι, Πελοπόννησος EXPO σε Κόρινθο, Λουτράκι, Τρίπολη, Ναύπλιο, Μία μικρή Ελλάδα στην Αθήνα, FOOD EXPO στο Μετροπόλιταν,  εκδηλώσεις σε Θεσσαλονίκη, Κύπρο και εξωτερικό π.χ. Λονδίνο, Βερολίνο, Βουκουρέστι, Μόσχα, Βελιγράδι, Ντίσελντορφ. Λίβανο, Σκανδιναβικές Χώρες, σε συνεργασία με ALTEMAR  γαστρονομικό ταξίδι σε 24 χώρες της Ευρώπης, προώθηση οινικού τουρισμού σε  Ντίσελντορφ, Λονδίνο, Λεμεσό Βαρσοβία  κλπ. Προωθήσαμε μέχρι και mobile εφαρμογή για συνδυασμό τουρισμού, προϊόντων και γαστρονομίας.

-Επενδύσαμε στις διαπεριφερειακές συνεργασίες που έφεραν αποτελέσματα στην επισκεψιμότητα. Χαρακτηριστικά αναφέρω την Κεντρική Μακεδονία, με τα βήματα του Αποστόλου Παύλου, τον πολιτισμό και την παράδοση, τη δημιουργία δικτύου μεταξύ Πελοποννήσου και Περιφερειών ομάδας VISEGRAD κ.α.

Με την απλή αναφορά μου σε μερικές, αξιόλογες και ιδιαίτερες δράσεις μόνο στο αναφερθέν αντικείμενο, ελπίζω να σταματήσει η Περιφερειακή Αρχή την καταστροφική ρητορική απαξίωσης του τεράστιου έργου που βρήκε στον τουρισμό, όπως επίσης και την προπαγάνδα περί των τουρ. εσόδων και των δαπανηθέντων ποσών, διότι το θέμα αυτό αποτελεί άλλη ενότητα που θα αναλυθεί σε άλλη παρέμβαση.

Χαρακτηριστική άλλωστε στην κατεύθυνση της όξυνσης  και της παντελούς άγνοιας των τουριστικών ζητημάτων η αναφορά του κ. Περιφερειάρχη στο ΠΕΣΥΠ της  5-4-2021 , όπου έδειξε αδυναμία κατανόησης του μεγέθους του συνεδρίου των ΑΒΤΑ  στην Πελοπόννησο, κάτι που επιζητούσε διακαώς η Ελλάδα πολλά χρόνια, μπερδεύοντάς το, με έναν Βρετανικό Τουριστικό Όμιλο  την THOMAS COOK που πτώχευσε.

Ο τουρισμός είναι συνέργειες, εξωστρέφεια, καινοτομία εμπειρίες και συναίσθημα. Τίποτα από αυτά δυστυχώς δεν αποτελεί επιλογή της νέας Περιφερειακής Αρχής Νίκα. Όταν οι άλλες Περιφέρειες της Χώρας καινοτομούν, αυτοί φοβικά, διχαστικά, παρελθοντολογικά επιλέγουν παρωχημένες δράσεις, αφήνοντας σημαντικά έτοιμα εργαλεία, όπως το DMS και DMO  ανολοκλήρωτα.

Χωρίς ιστοσελίδα, νέες τεχνολογίες, με απαξιωμένα τα δυνατά μας χαρτιά δηλ. το ανθρωπογενές περιβάλλον, τη μοναδική εναλλαγή της φύσης, τα πολιτιστικά μας μνημεία, τις δραστηριότητες στη φύση, τη θάλασσα, τον αθλητισμό, τις υποδομές για συνέδρια, το θρησκευτικό μας δυνατό αποτύπωμα κ.α. πολλά, εμείς συζητούμε για τον ανύπαρκτο αλιευτικό τουρισμό..!!!, τις τουαλέτες, τα ξενοδοχεία καραντίνας (αντικείμενο του Υπουργείου) και θέματα που δεν προσφέρουν τίποτα στον τόπο.

Οι επαγγελματίες του τουρισμού, οι εργαζόμενοι και τα αλληλοεξαρτώμενα επαγγέλματα από τον τουρισμό βλέπουν τις παλινωδίες και «τρέμουν» το αύριο.

Ανασκουμπωθείτε κ.Νίκα , διότι χάνουμε το τρένο του τουρισμού, όπως θα χάσουμε και πολλά ακόμη τρένα!


Η Αντωνία Μπούζα είναι Περιφερειακή σύμβουλος – Υπεύθυνη Μεσσηνίας «Νέας Πελοποννήσου» – Πρώην Αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages