Η κυκλοφοριακή μελέτη για ελεγχόμενη στάθμευση στην Καλαμάτα και εξεύρεση νέων χώρων - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

Η κυκλοφοριακή μελέτη για ελεγχόμενη στάθμευση στην Καλαμάτα και εξεύρεση νέων χώρων

Η κυκλοφοριακή μελέτη για ελεγχόμενη στάθμευση στην Καλαμάτα και εξεύρεση νέων χώρων

Share This


Στην εκπόνηση κυκλοφοριακής μελέτης για την ελεγχόμενη στάθμευση στην πόλη της Καλαμάτας καθώς και για την εξεύρεση νέων χώρων, προχωρά το επόμενο διάστημα η Δημοτική αρχή που εκτιμάται πως θα βοηθήσει το έργο του ΣΒΑΚ. Σε ενημέρωση για θέματα που αφορούν το κυκλοφοριακό και τις ενέργειες της Δημοτικής Αρχής για την εξεύρεση νέων χώρων στάθμευσης σε κεντρικά σημεία της Καλαμάτας, προχώρησε ο Δήμαρχος Θανάσης Βασιλόπουλος κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Δ.Σ.

Ο κ. Βασιλόπουλος ανέφερε: «Είναι γεγονός πως με τις μελλοντικές παρεμβάσεις και αναπλάσεις που θα υλοποιηθούν, αναγκαστικά θα περιοριστούν κάποιες θέσεις στάθμευσης προκειμένου να αποδοθεί ζωτικός χώρος για τους πεζούς.

Όταν μιλάμε για το σχεδιασμό μιας σύγχρονης πόλης, πάντα έχουμε κατά νου πως οφείλουμε να αποδώσουμε περισσότερο χώρο στους πεζούς και επίσης να περιφρουρήσουμε και να ενισχύσουμε όσο μπορούμε την προσβασιμότητα των εμποδιζόμενων ατόμων στην Καλαμάτα. 

Δεν φαντάζομαι να ισχυριστεί κάποιος πως περιποιεί τιμή για την πόλη μας, η πλατεία της Υπαπαντής να κατακλύζεται από οχήματα που καβαλάνε πάνω.  Είναι επιβεβλημένο και προς όφελος της πόλης το να αλλάξουμε την εικόνα της πλατείας.

Δεν φαντάζομαι να ισχυριστεί κάποιος πως μας τιμάει η κατάσταση των πεζοδρομίων της Αναγνωσταρά, τα οποία με τη γεωμετρία με τα πλάτη που έχουν καθιστούν δεκαετίες τώρα βασανιστική ή και επικίνδυνη τη διαδρομή για τους πεζούς με ανεβοκατεβάσματα στο οδόστρωμα. Είναι λοιπόν το έργο της ανάπλασης επιβεβλημένο και προς όφελος της πόλης.

Και βέβαια έρχεται και το δίκτυο πεζοδρόμων στο ιστορικό κέντρο.

Τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε με όλες αυτές τις αναπλάσεις, προφανώς θα λείψουν θέσεις στάθμευσης. Πρόβλημα βέβαια όχι μόνο της Καλαμάτας αλλά σχεδόν όλων των πόλεων της χώρας που έχουν μια δυναμική.

Πως πρέπει εμείς λοιπόν να κινηθούμε. Πρώτον, όπως ήδη γνωρίζετε έχει ολοκληρωθεί η πρώτη φάση του ΣΒΑΚ η οποία θα χαράξει τον μελλοντικό χάρτη της πόλης σε ότι έχει να κάνει με την κινητικότητα. Έχω μιλήσει αρκετές φορές για το πόσο σημαντικό εργαλείο είναι το ΣΒΑΚ και τι κάνει. Μη τα επαναλάβω.”

Για να συμπληρώσει: “Δεύτερον, έχω ήδη προαναγγείλει καιρό τώρα πως η Δημοτική Αρχή μέσα στο επόμενο διάστημα θα προβεί στην εκπόνηση κυκλοφοριακής μελέτης που θα βοηθήσει το έργο του ΣΒΑΚ. Η μελέτη αυτή θα προσδιορίσει την ελεγχόμενη στάθμευση και θα προτείνει χώρους στάθμευσης στην πόλη, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα μελλοντικά  έργα ανάπλασης, λόγω των οποίων θα χαθούν θέσεις στάθμευσης. Προτεραιότητα μας είναι να εξυπηρετηθούν και οι περίοικοι και οι μόνιμοι κάτοικοι, προκειμένου να μπορούν να σταθμεύουν τα οχήματά τους.

Τρίτον, ήδη βρίσκεται υπό σύσταση επιτροπή που θα απαρτίζεται από στελέχη του Δήμου και θα αξιολογήσει την υφιστάμενη και μελλοντική κατάσταση  προτείνοντας παράλληλα λύσεις για τη διαχείριση της στάθμευσης και τη δημιουργία νέων οργανωμένων χώρων στάθμευσης.

Εξετάζονται διάφορα σενάρια υπόγειων, επίγειων, υπέργειων χώρων. Με μια πρώτη προσέγγιση, Ναι υπάρχουν πλατείες σε κεντρικά σημεία που θα μπορούσαν να φέρουν υπόγεια πάρκινγκ. Ναι υπάρχουν χώροι που θα μπορούσαν να κατασκευαστούν υπέργειες εγκαταστάσεις, αλλά υπάρχουν και ιδιωτικά οικόπεδα για τα οποία θα μπορούσε να ξεκινήσει μία συζήτηση ενοικίασης.

Άρα να δούμε ποια σενάρια είναι ρεαλιστικά και ποια όχι.

Στόχος μας με όλες αυτές τις κινήσεις που προανέφερα είναι να βρεθεί μία ολοκληρωμένη και χωρικά ευρύτερη λύση στο θέμα της στάθμευσης με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages