Συναυλία αγάπης – Όλοι μαζί για τον Γιάννη διοργανώνει την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021 - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

Συναυλία αγάπης – Όλοι μαζί για τον Γιάννη διοργανώνει την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021

Συναυλία αγάπης – Όλοι μαζί για τον Γιάννη διοργανώνει την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021

Share This


Συναυλία αγάπης – Όλοι μαζί για τον Γιάννη διοργανώνει την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021, διαδικτυακά μέσω του Facebook και του Youtube του Δήμου Καλαμάτας, συναυλία αγάπης και στήριξης στον Γιάννη Τύρο για την προσπάθεια αποκατάστασης της υγείας του.

Ακολουθεί κείμενο του Γιάννη Τύρου:

Το ταξίδι για την αποκατάσταση μου
Γεια σας ονομάζομαι Γιάννης Τύρος, είμαι 25 ετών και ζω στην Καλαμάτα.
Ήμουν μόλις 6 μηνών όταν ξεκίνησε η περιπέτεια της υγείας μου.
Διαγνώστηκα με συγγενή σπονδυλοεπιφυσιακή δυσπλασία (SED congenital) με σκολίωση. Είναι μια σπάνια ιατρική ασθένεια που προκαλεί σοβαρές αναπηρίες στο σώμα μου.

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ

Σε ηλικία 6 ετών, υποβλήθηκα στην πρώτη χειρουργική μου επέμβαση στην Ελλάδα.
Έπειτα, ξεκίνησα ορμονοθεραπεία για να μπορέσω να έχω μια φυσιολογική ανάπτυξη.
Παράλληλα, φορούσα κηδεμόνα σκολίωσης για 15 ώρες την ημέρα, όπου αφαιρούνταν μόνο στον ύπνο και στο ντους, διαδικασία η οποία διήρκησε πάνω από ένα χρόνο.
Ο κηδεμόνας σκολίωσης είναι ειδικός νάρθηκας που εφαρμόζεται στο θώρακα, οι οποίοι αποτρέπουν κατά ένα βαθμό την συνέχιση της σκολίωσης, πράγμα όπως έχει αποδειχθεί και επιστημονικά δεν είναι πάντα εφικτό, όπως και στην δική μου περίπτωση.

Ακολούθησαν πολυήμερα χειρουργεία στην Ελλάδα σε ηλικία 9 και 12 ετών, χωρίς όμως να επιφέρουν αποτελέσματα στην υγεία μου.
Μια ελπίδα για αποκατάσταση, όμως εμφανίστηκε ένα χρόνο αργότερα στην Αμερική. Ταξίδεψα (άλλαξα τον χρόνο) με την οικογένειά μου στην Αμερική για να υποβληθώ σε μια άλλη σειρά δύσκολων και απαιτητικών χειρουργείων. Εφαρμογή στηρίγματος φωτοστεφάνου, με τις μεταλλικές βίδες του να στηρίζονται περιμετρικά στο κρανίο και οπίσθια σπονδυλική σύντηξη ήταν μερικές από τις ορθοπεδικές επεμβάσεις που έκανα κατά τη διάρκεια εκείνης της περιόδου.

Δυστυχώς, παρ’ όλη αυτή την τεράστια προσπάθεια από την οικογένεια μου και απο την αμερικανική ιατρική ομάδα,λόγω ιατρικού λάθους σε προηγούμενη επέμβαση στην Ελλάδα, η αποκατάσταση μου ήταν αδύνατη.

Σήμερα είμαι 25 χρονών και οι γιατροί μου έχουν καταστήσει σαφές ότι έχω μια τελευταία ευκαιρία για να αναρρώσω πλήρως. Έχοντας αυτή την ελπίδα και με τη βοήθεια μιας εξαιρετικής ιατρικής ομάδας, πήρα την απόφαση να προχωρήσω σε Vertebral Column Resection (VCR), μια απαιτητική και εξαιρετικά δαπανηρή επέμβαση.

Σύντομα θα ταξιδέψω με την οικογένειά μου στις Ηνωμένες Πολιτείες για να ξεκινήσει μια διαδικασία πολλαπλών σταδίων. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, θα πρέπει να παραμείνω στο νοσοκομείο για πολλές εβδομάδες. Δυστυχώς, τα ποσά που χρειάζονται για τις ιατρικές και ταξιδιωτικές δαπάνες είναι ανυπολόγιστα . Γι ‘αυτό ζητώ τη βοήθειά σας στον αγώνα μου.

Αυτή η χειρουργική επέμβαση όχι μόνο θα με βοηθήσει να ανακάμψω, αλλά θα μου δώσει την δυνατότητα να κάνω πράγματα που αγαπώ και δεν μπορούσα να κάνω πριν (να οδηγώ, να βοηθάω τον πατέρα μου στο αγρόκτημα, αλλά ακόμα και πιο απλές δραστηριότητες όπως να μπορώ να σηκώνω πιο βαριά αντικείμενα, όπου ένας νέος 25 ετών μπορεί πολύ εύκολα να σηκώσει χωρίς βοήθεια). Κυρίως όμως θα μου επιτρέψει να έχω μια φυσιολογική ζωή.

Δεν υπάρχει ποσό πολύ μικρό ή πολύ μεγάλο. Η συμμετοχή σας στον αγώνα μου, με οποιονδήποτε τρόπο,θα έχει ζωτική σημασία για μένα και σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για αυτό. Όλες οι δωρεές θα χρησιμοποιηθούν για ιατρικά και μεταφορικά έξοδα, που σχετίζονται με την κατάστασή μου και την επερχόμενη νοσηλεία μου.

Τέλος, θα με βοηθήσει πολύ να μοιραστείτε την ιστορία μου με οποιονδήποτε γνωρίζετε. Όσο περισσότερες δωρεές, τόσο πιο γρήγορα μπορώ να πετύχω το στόχο μου.

Αν θέλετε να με στηρίξετε δωρεές μπορούν να γίνουν στον παρακάτω ερανικό τραπεζικό λογαριασμό της τράπεζας EUROBANK.
Όνομα Δικαιούχου: ΤΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Θ.
IBAN: GR9502602600000890200897097BIC: ERBKGRAA
Στα αγγλικά όνομα δικαιούχου: Tyros Ioannis

Ευχαριστώ πολύ! Γιάννης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages