ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΧΑΟΣ ΣΤΙΣ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΛΥΣΙΔΩΤΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΧΑΟΣ ΣΤΙΣ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΛΥΣΙΔΩΤΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΧΑΟΣ ΣΤΙΣ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΛΥΣΙΔΩΤΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

Share This

 Γιατί επικρατεί και πάλι αλαλούμ στις παραδόσεις των προϊόντων που αγοράστη καν ηλεκτρονικά – Η έκρηξη του όγκου αποστολών, οι επενδύσεις που δεν έγιναν και το διαχρονικό πρόβλημα της κακής εξυπηρέτησης

To «έχεις κάνα γνωστό σε εταιρεία courier;» ή το «δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, περιμένω το courier», ως παράφραση του αποφθέγματος που έχει σκαλιστεί στον τάφο του Νίκου Καζαντζάκη, μπορεί να είναι μεταξύ των αναρίθμητων αστείων που κυκλοφορούν αυτή την εποχή για το χάος που επικρατεί στο περιβόητο «last mile», τις παραδόσεις δηλαδή των προϊόντων στους καταναλωτές, η κατάσταση όμως μόνο αστεία δεν είναι…

Και τούτο διότι κοστίζει χρήμα, θίγει καταστήματα και τελικά εξαγριώνει τους καταναλωτές που βλέπουν ότι παραμονές Χριστουγέννων δεν μπορούν καν να είναι σίγουροι για το αν θα παραλάβουν τα δώρα που έχουν παραγγείλει για τα παιδιά και τους οικείους τους…

Οποιαδήποτε ομαλοποίηση αναμένεται μετά τις γιορτές, όπως παραδέχονται οι εταιρείες ταχυμεταφορών, οι οποίες ήδη από τις αρχές του μήνα φάνηκαν να χάνουν τον έλεγχο υπό το βάρος μιας τέλειας καταιγίδας που προκάλεσε ο συνδυασμός του lockdown των φυσικών καταστημάτων, των παραγγελιών της Black Friday, που ακόμα παραδίδονται, καθώς και των χριστουγεννιάτικων αγορών!

Ολα αυτά πυροδότησαν μια εκρηκτική αύξηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών. Μόνο που αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους για τις μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις. Ο βασικός λόγος του χάους που επικρατεί σήμερα, όπως λένε στελέχη της αγοράς, είναι ότι οι περισσότερες εταιρείες του κλάδου δεν επένδυσαν εγκαίρως σε υποδομές και δη σε κέντρα διαλογής και υψηλή τεχνολογία. Κάτι που αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι οι μεγαλύτερες καθυστερήσεις σήμερα παρατηρούνται στα κέντρα διαλογής, καθώς οι ημερήσιες αποστολές έχουν εκτιναχθεί από τις 200.000, κατά μέσο όρο, στις 800.000.

Και μέσα στη διαχείριση κρίσης που επιχειρείται από τις εταιρείες ταχυμεταφορών αρχίζουν και τα παρατράγουδα… Πλέον τα e-shops, ως πελάτες, κατηγοριοποιούνται με βάση το μέγεθος της συμφωνίας, τις ρήτρες και φυσικά τη διαχρονικότητα της εμπορικής σχέσης και παίρνουν προτεραιότητα ή αφήνονται στο περιθώριο. Με αποτέλεσμα η παράδοση προϊόντος από ένα μικρό e-shop φτάνει σήμερα ακόμα και τις 30 ημέρες! Και όσο παραμένει αυτή η κατάσταση, οι καθυστερήσεις διαχέονται και προς τα πάνω στη λίστα των πελατών.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages