ΜΕ ΤΟ ΣΔΙΤ ΤΑ ΕΒΑΛΕ Ο ΠΑΤΣΑΡΙΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

ΜΕ ΤΟ ΣΔΙΤ ΤΑ ΕΒΑΛΕ Ο ΠΑΤΣΑΡΙΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ

ΜΕ ΤΟ ΣΔΙΤ ΤΑ ΕΒΑΛΕ Ο ΠΑΤΣΑΡΙΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ

Share This
Για ανησυχητικές αποδόσεις που εκθέτουν την Περιφέρεια Πελοποννήσου επικρίνοντας τον Πέτρο Τατούλη για την στάση του γύρω από το ΣΔΙΤ των απορριμμάτων κάνουν λόγο σε ανακοίνωσή τους τα μέλη της παράταξης “Πελοπόννησος Πρώτα”. Αναλυτικά:
Η ΣΔΙΤ της αποτυχίας
Στο μεγάλο έργο της Ολοκληρωμένης Διαχείρισης των Απορριμμάτων – ΣΔΙΤ, με το οποίο ταυτίστηκε η Περιφέρεια Πελοποννήσου, οι αποδόσεις της είναι ανησυχητικές και την εκθέτουν. Το έργο αυτό χαρακτηρίζεται από ενέργειες αποσπασματικές, καθυστέρηση και έχει πολλά ανοιχτά ζητήματα που το σέρνουν μέσα στο χρόνο (υποτίθεται ότι θα ολοκληρωνόταν από το 2016). Βασικές αιτίες γι’ αυτά, είναι η ανύπαρκτη παρακολούθηση του έργου από δημόσιες υπηρεσίες και η εγκατάλειψή του στις «αγκαλιές» των ιδιωτικών συμφερόντων.
Αυτό φάνηκε και στην τελευταία συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου τη Δευτέρα το βράδυ, όπου συζητήθηκε η χρηματοδότηση του έργου που θα υλοποιηθεί μέσω ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα). Μάλιστα για μία ακόμη φορά επέλεξαν να μας αιφνιδιάσουν με τα οικονομικά στοιχεία,τα οποία δεν μας δόθηκαν εγκαίρως, όπως μας είχαν υποσχεθεί στην τελευταία συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής. Πρόκειται για την κατανομή των 69,6 εκ. ευρώ, που είναι η συμβολή του Δημοσίου στο έργο.
  • 64 εκ. ευρώ θα δοθούν ως χρηματοδότηση για να γίνουν οι υποδομές των μονάδων διαχείρισης, των ΧΥΤΥ και των σταθμών μεταφόρτωσης
  • 2 εκ. ευρώ θα διατεθούν για αγορά γης
  • 1,5 εκ. ευρώ για τους τεχνικούς συμβούλους του έργου προκειμένου να κατατεθεί ο φάκελος κ.λπ.
  • 2,1 εκ. ευρώ για την ευαισθητοποίηση των πολιτών
Αξίζει να αναφέρουμε ότι το ποσό αυτό προσδιορίστηκε αρχικά στο ύψος των 58 εκ. ευρώ, με την 326/20-9-2017 απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, όπου εγκρίθηκε η προγραμματική σύμβαση μεταξύ της Περιφέρειας Πελοποννήσου και του ΦΟΔΣΑ,αυξήθηκε στα 66 εκ. ευρώ και τώρα έφτασε στα 69,6 εκ. ευρώ!
Μαζί με τα παραπάνω ποσά, μέχρι σήμερα έχουν διατεθεί και προγραμματιστεί να δοθούν αρκετοί επιπλέον πόροι, για συμπληρωματικές εργασίες, μελέτες, προβολές και ενημερώσεις. Στοιχεία για τη διαχείρισή τους δεν παρουσιάστηκαν ποτέ ολοκληρωμένα στο Περιφερειακό Συμβούλιο και την κοινωνία της Περιφέρειάς μας, αν και το ζητήσαμε επανειλημμένως.
Ανησυχούμε γιατί βλέπουμε ότι για την Περιφερειακή Αρχή προέχει η διασφάλιση των πόρων, χωρίς αυτό να συνοδεύεται διαχρονικά από την επίλυση προβλημάτων του έργου και την ολοκλήρωσή του. Αντίθετα θα λέγαμε ότι συνεχώς προκύπτουν νέα προβλήματα. Ο κ. Τατούλης αντί να αναλάβει τις ευθύνες του για τη διαχείριση αυτού του έργου, εξαιτίας του οποίου έχει εκτεθεί πανελλαδικά, κρύβεται επιτιθέμενος στους άλλους που έχουν διαφορετική προσέγγιση.
Η παράταξη
«Πελοπόννησος Πρώτα»

4 σχόλια:

  1. ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟ ΛΗΨΗ ΔΑΝΕΙΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΑΝΕΙΩΝ (R.M.L.C)

    Γεια σας φίλοι!!! Το όνομά μου είναι ο Κρίστοφερ Νικολά. θέλω να μαρτυρήσω τον καλό δανειστή δανείου ο οποίος μου έδειξε φως μετά από το scammed από 5 διαφορετικούς διεθνείς δανειστές του Διαδικτύου, όλοι υπόσχονται να μου δίνουν ένα δάνειο μετά από να με καταβάλουν πολλές αμοιβές που δεν αποφέρουν τίποτα και δεν ισοδυναμούν με θετικό αποτέλεσμα. έχασα τα σκληρά μου κέρδη και ήταν συνολικά 17.000,00 Ευρώ. Μια μέρα, όπως έβλεπα το διαδίκτυο που έδειχνε απογοητευμένος όταν συναντήθηκα μια γυναίκα μαρτυρίας που ήταν επίσης scammed και τελικά συνδέθηκε με μια νόμιμη δανειστή εταιρεία που ονομάζεται Betty Mabel Loan Service και email (betty.mabel227@gmail.com) όπου τελικά πήρε το δάνειο της, έτσι αποφάσισα να έρθω σε επαφή με την ίδια εταιρεία δανείων και στη συνέχεια τους είπα την ιστορία μου για το πώς έχω scammed από 5 διαφορετικούς δανειστές που δεν έκαναν τίποτα, αλλά με φυσικά μου περισσότερο πόνο. Εξηγούμαι στην εταιρεία με το ταχυδρομείο και όλα μου είπαν ήταν να μην κλαίνω πια γιατί θα πάρω το δάνειό μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή να έρθουν σε επαφή μαζί τους. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε ό, τι ζητήθηκε από εμένα και στο σοκ μου μου δόθηκε ένα ποσό δανείου 250.000,00 Ευρώ από αυτή τη μεγάλη εταιρεία (Betty Mabel Loan Service) που διαχειρίζεται η κ. Betty Mabel ένας Θεός φοβούμενος γυναίκα και εδώ i είμαι σήμερα ευτυχής γιατί αυτή η εταιρεία μου έχει δώσει δάνειο, έτσι έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να μαρτυρά στο διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειό μου. Χρειάζεστε ένα δάνειο επειγόντως; ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε Αυτή η μεγάλη εταιρεία τώρα για το δάνειό σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: betty.mabel227@gmail.com είναι ευγενικό. παραμένω ο Κρίστοφερ Νικολά ............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρτυρία για το πώς μεταμορφώθηκε η ζωή μου (betty.mabel227@gmail.com)

    Το όνομά μου είναι η Αγία Αλέξανδρος, ζω στα Χανιά και σήμερα είμαι ευτυχισμένη γυναίκα; Είπα στον εαυτό μου ότι οποιοσδήποτε Δανειστής δανείου που θα μπορούσε να αλλάξει τη Ζωή μου και αυτή της οικογένειάς μου, θα παραπέμψω οποιοδήποτε πρόσωπο που ψάχνει για δάνειο σε αυτούς. Αν χρειάζεστε δάνειο και είστε 100% σίγουροι ότι θα επιστρέψετε το δάνειο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί του και παρακαλώ να τους πείτε ότι ο Σάρον Βίβιαν σας ανέφερε σε εσάς. ηλεκτρονική διεύθυνση κα Betty Mabel μέσω: (betty.mabel227@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρτυρία για το πώς μεταμορφώθηκε η ζωή μου (betty.mabel227@gmail.com)

    Γεια σας φίλοι!!! Το όνομά μου είναι η Σοφία Στεφανία. θέλω να μαρτυρήσω τον καλό δανειστή δανείου ο οποίος μου έδειξε φως μετά από το scammed από 2 διαφορετικούς διεθνείς δανειστές του Διαδικτύου, όλοι υπόσχονται να μου δώσουν ένα δάνειο μετά από να με πληρώσω πολλά τέλη που δεν αποφέρουν τίποτα και δεν έφεραν κανένα θετικό αποτέλεσμα. έχασα τα σκληρά μου κέρδη και ήταν συνολικά 8.000 ευρώ. Μια μέρα που έβλεπα το διαδίκτυο ψάχνοντας απογοητευμένος όταν συναντήθηκα μια γυναίκα μαρτυρίας που ήταν επίσης scammed και τελικά συνδέθηκε με μια νόμιμη εταιρεία δανείου που ονομάζεται Betty Mabel χρηματοπιστωτική υπηρεσία δανείου και email (betty.mabel227@gmail.com), όπου πήρε τελικά το δάνειό της, γι 'αυτό αποφάσισα να έρθω σε επαφή με την ίδια δανειοδοτική εταιρεία και στη συνέχεια τους είπα την ιστορία μου για το πώς έχω scammed από 2 διαφορετικούς δανειστές που δεν έκαναν τίποτα, αλλά φυσικά μου περισσότερο πόνο. Εξηγούμαι στην εταιρεία με το ταχυδρομείο και όλα μου είπαν ήταν να μην κλαίνω πια γιατί θα πάρω το δάνειό μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή να έρθουν σε επαφή μαζί τους. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε όλα όσα ζητήθηκα από εμένα και στο σοκ μου μου δόθηκε ένα δάνειο ύψους 65.000,00 Ευρώ από αυτή τη μεγάλη εταιρεία (Betty Mabel Financial Loan Service) που διαχειρίζεται η κ. Betty Mabel God φοβάται γυναίκα και εδώ i είμαι σήμερα ευτυχής γιατί αυτή η εταιρεία μου έχει δώσει δάνειο, έτσι έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να μαρτυρά στο διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειό μου. Χρειάζεστε ένα δάνειο επειγόντως; ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε Αυτή η μεγάλη εταιρεία τώρα για το δάνειό σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: (betty.mabel227@gmail.com) είναι ευγενικός. Καλή τύχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπόσχομαι να μοιραστώ αυτή τη δήλωση δανείου λόγω του Θεού ευνοεί στη ζωή μου

    Χαίρετε,

    Είμαι Maria Carols, που ζει σήμερα στη Θεσσαλονίκη. Είμαι σήμερα μια χήρα με τέσσερα παιδιά και έμεινα σε οικονομική κατάσταση τον Μάιο του 2015 και έπρεπε να αναχρηματοδοτήσω και να πληρώσω τους λογαριασμούς μου. Προσπάθησα να αναζητήσω δάνεια από διάφορες εταιρείες δανείων τόσο ιδιωτικές όσο και εταιρικές, αλλά ποτέ με επιτυχία, και οι περισσότερες τράπεζες μείωσαν την πίστωση μου. Αλλά όπως ο Θεός θα το είχε, εισήγαγα σε μια γυναίκα του Θεού έναν δανειστή ιδιωτικού δανείου ο οποίος μου έδωσε δάνειο 850.000 ευρώ και σήμερα είμαι ιδιοκτήτης επιχείρησης και τα παιδιά μου πάνε καλά αυτή τη στιγμή αν πρέπει να επικοινωνήσετε με οποιαδήποτε επιχείρηση με παρακαλώ επικοινωνήστε με την κα Betty Mabel (betty.mabel227@gmail.com) για να εξασφαλίσετε ένα δάνειο χωρίς εξασφάλιση, χωρίς πιστωτικό έλεγχο, χωρίς συνυπογράφοντα με επιτόκιο μόλις 3% και καλύτερα σχέδια αποπληρωμής και χρονοδιάγραμμα. Δεν ξέρει ότι το κάνω αυτό, αλλά είμαι τόσο ευτυχισμένος τώρα και αποφάσισα να αφήσω τους ανθρώπους να μάθουν περισσότερα γι 'αυτήν και επίσης θέλω ο Θεός να την ευλογήσει περισσότερο. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του. betty.mabel227@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages