ΓΙΑ ΑΥΤΑΡΧΙΚΟΤΗΤΑ ΜΙΛΑ Ο ΠΑΤΣΑΡΙΝΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΊΚΑ - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

ΓΙΑ ΑΥΤΑΡΧΙΚΟΤΗΤΑ ΜΙΛΑ Ο ΠΑΤΣΑΡΙΝΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΊΚΑ

ΓΙΑ ΑΥΤΑΡΧΙΚΟΤΗΤΑ ΜΙΛΑ Ο ΠΑΤΣΑΡΙΝΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΊΚΑ

Share This
Aυτοδιοικητικοί παράγοντες που φορούν το παλιό«κοστούμι»διοικούν το Δήμο Καλαμάτας σαν «μαγαζί»τους. Αναφέρομαι στο Δήμαρχο Καλαμάτας, με αφορμή όσα συμβαίνουν στο Δήμο μας, όπου οι αυταρχικές του αποφάσεις ξεπερνούν τα όρια. Από πέρυσι με το «έτσι θέλω» περιορίζει τις νόμιμες άδειες των εργαζομένων χωρίς αυτό να προβλέπεται από πουθενά. Έχει μετατρέψει σε κανόνα και για απεριόριστο χρόνο την ανάθεση αρμοδιοτήτων με παράλληλα καθήκοντα ακόμη και για τους τμηματάρχες,στους οποίους παρουσιάζεται το φαιδρό φαινόμενο να είναι ταυτόχρονα υπάλληλοι σε άλλο τμήμα. 
Οι συνεχείς μετακινήσεις των υπαλλήλων από θέση σε θέση θυμίζουν αλλαγές ομάδας μπάσκετ! Μέσα σε όλα αυτά ήρθε και η δική μου παράνομη καθαίρεση από τη θέση του τμηματάρχη. Συγκεκριμένα αναφέρω: Εργάζομαι στο Δήμο Καλαμάτας ως πολιτικός μηχανικός από το 1983 και από το 1989 έχω διατελέσει τμηματάρχης, αφού έχωκληθεί από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, σε πάρα πολλά τμήματα, όπως στα Περιβάλλοντος, Μελετών, Απολογιστικών Έργων, Καθαριότητας, Σχεδίου Πόλης, Κυκλοφοριακού, Διαγωνισμών και τελευταία στο ΚΕΠ και τη Δημοτική Αστυνομία. Σε αυτές τις θέσεις τοποθετήθηκα, όπως προβλέπεται, με αποφάσεις του Δημάρχου. Από 18/10/2004 ήμουν νομαρχιακός σύμβουλος ενώ από τον Σεπτέμβριο του 2012 είμαι περιφερειακός σύμβουλος. Σήμερα διατελώ επικεφαλής της παράταξης «Πελοπόννησος Πρώτα»(αξιωματική αντιπολίτευση στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου), μέλος της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας και του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΝΠΕ (Ένωση Περιφερειών Ελλάδας). Πρόσφατα ο Δήμαρχος αυθαιρετώντας και ενώ βρίσκομαι στον τελευταίο χρόνο πριν τη συνταξιοδότηση, με την 174/15-6-2018 απόφασή του με καθαίρεσε από προϊστάμενο και με την 182/19-6-2018 απόφασή του με τοποθέτησε ως απλό υπάλληλο. 
Αυτό το έκανε χωρίς να εξαντλήσει κάθε διοικητικό αλλά και δεοντολογικό τρόπο, διαδίδοντας από ΄δω κι από ΄κει ότι απουσιάζω από την Υπηρεσία μου, λόγω των νόμιμων αυτοδιοικητικών αδειών που λαμβάνω σύμφωνα με τον «Καλλικράτη» -Ν. 3852/2010 (άρθρα 182 και 183). Αφού έθεσε τον εαυτό του πάνω από το νόμο, απέκρυψε ότι το 2017 πήρα το 59% των αδειών που δικαιούμαι.Μάλιστα προκειμένου να μπορώ να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις μου αλλά συγχρόνως, αξιοποιώντας την εμπειρία μου, να προσφέρω τα μέγιστα στην Υπηρεσία μου, του ζήτησα να προΐσταμαι τμημάτων που συνάδουν με την επιστημονική και υπηρεσιακή μου κατάρτιση και να μη με «περιφέρει» σε «ξένα» τμήματα και ιδίως με παράλληλα καθήκοντα. Δυστυχώς αυτό για ανεξήγητους λόγους ποτέ δεν έγινε αποδεκτό. Κατά των τελευταίων αποφάσεών του κατέθεσα προσφυγή στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση και ενημέρωσα όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για το δίκαιο του αιτήματός μου να προΐσταμαι, μιας και απολύτως νόμιμα έχω κριθεί και επιλεγεί από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο για προϊστάμενος. Θα ήταν παράλειψη αν όλα αυτά δεν συνδυάζονταν με την προσπάθεια που γίνεται σήμερα για αλλαγές στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Από τη μια γίνεται αγώνας για να υπάρξει μια ανεξάρτητη, αυτοδύναμη και δημοκρατική Δημόσια Διοίκηση που θα λειτουργεί με αρχές, κανόνες και αξίες και θα αποτελεί πρότυπο και για τον ιδιωτικό τομέα. Μια Δημόσια Διοίκηση που οι εργαζόμενοι θα τη θεωρούν δική τους υπόθεση και η κοινωνία θα την εμπιστεύεται. Μια Τοπική Αυτοδιοίκηση με τον «Κλεισθένη 1», πιο δημοκρατική, πιο συμμετοχική και πιο αποτελεσματική.
 Από την άλλη οι κακομαθημένοι και βολεμένοι του παλιού συστήματος που θέλουν να χρησιμοποιούν τη δημόσια διοίκηση και την τοπική αυτοδιοίκηση για ιδιοτελείς σκοπούς, για προσωπικές πολιτικές, για εξυπηρέτηση συμφερόντων, για κυριαρχία του «εγώ», επιφέρουν σκόπιμα χαώδεις καταστάσεις για να περνούν τις θέσεις τους, εκφοβίζουν και θίγουν την αξιοπρέπεια των εργαζομένων και προσβάλλουν τα υπηρεσιακά στελέχη και τους θεσμούς. Δεν είναι τυχαία η λυσσαλέα αντίδρασή τους στην καθιέρωση της απλής αναλογικής όπως και η αδυναμία τους να απαντήσουν στα προβλήματα τεκμηριωμένα και με διοικητικούς όρους. Στο πλαίσιο της δημοκρατικής λειτουργίας της χώρας και των ατομικών μου δικαιωμάτων διεκδικώ τη δίκαιη αποκατάστασή μου, επειδή θεωρώ ότι τα φαινόμενα αυτά στο Δήμο Καλαμάτας έχουν να κάνουν με κακοδιοίκηση, παράνομες και εξωθεσμικές ενέργειες, εμπάθεια και προσωπική, αυτοδιοικητική και πολιτική δίωξη. 
 Καλαμάτα 27/6/2018 Πατσαρίνος Νίκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages