ΜΑΦΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

ΜΑΦΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ

ΜΑΦΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ

Share This
Σημαντικά στοιχεία, που δεν αποκλείεται να δρομολογήσουν νέες εξελίξεις ακόμη και στην υπόθεση της απαγωγής του εφοπλιστή Παναγόπουλου, προκύπτουν από τη δικογραφία για το αποκαλούμενο "κύκλωμα μπράβων - εκβιαστών".Καταλυτικές είναι οι καταθέσεις της Ευαγγελίας Βλαστού, γνωστής κι ως "Λίτσας", που είναι κατηγορούμενη στην υπόθεση. Πρόκειται για την πρώτη ξαδέλφη του Π. Βλαστού, στο σπίτι της οποίας τοποθετήθηκε εκρηκτικός μηχανισμός την 1η Ιανουαρίου, οδηγώντας τη να "συνεργαστεί" με τις αρχές.
Η "Λίτσα" μάλιστα, υπέβαλε στην ασφάλεια και ένα τετράδιο με χειρόγραφες σημειώσεις της, όπως προκύπτει από τις καταθέσεις της, στις οποίες κατέγραφε κωδικοποιημένα ονόματα και ποσά, που όλα αφορούσαν "δουλειές" του Π. Βλαστού για πληρωμένα συμβόλαια θανάτου, τοκογλυφίες και άλλα.
Από τα όσα υποστήριξε, εκατομμύρια ευρώ εμφανίζονται να αλλάζουν χέρια μέσα σε σακούλες, όπλα και εκρηκτικές ύλες παραδίδονται σε νεκροταφεία, χρήματα κρύβονται σε πλακάκια του σαλονιού της, ενώ για την απαγωγή Παναγόπουλου λέει χαρακτηριστικά:
"Τα λύτρα της απαγωγής Παναγόπουλου τα φυλάει ένας γέρος εφοπλιστής στη Θεσσαλονίκη και από εκει ξέρω ότι ορισμένα τα κατέβασε ο Δημ. Σκαφτούρος γιατί εκτός ότι μου τα έδωσε ο ίδιος, μου το είχε πει και ο Βλαστός ότι αυτός θα τα φέρει".
Στις συνολικά επτά απολογίες της Ευαγγελίας Βλαστού στην αστυνομία, η κατηγορούμενη αναφέρει μεταξύ άλλων:
- "Τα λεφτά τα κρατούσα στο σπίτι μου και όταν συναντιόμασταν στη φυλακή ή μιλάγαμε στο τηλέφωνο, τον ενημέρωνα και του έδινα λεπτομερή αναφορά. Κράταγα και χειρόγραφες σημειώσεις και νομίζω ότι απ' όλες τις σημειώσεις έχω κρατήσει ένα τετράδιο σπίτι μου το οποίο και θα σας φέρω".
- "Τον Μάρτη του 2012 πήρα 500.000 ευρώ από τον πατέρα του Γ. Σκαφτούρου. Είπα στο Βλαστό ότι θα τα θάψω κάτω από τα πλακάκια του σπιτιού μου, όπως και έκανα. Στα τέλη του 2012 με Ιανουάριο 2013 ο Βλαστός μου είπε να πάρω άλλα λεφτά και να τα θάψω στο ίδιο σημείο. Πήγα μόνη μου στο σπίτι που έμενε η μητέρα του Γ. Σκαφτούρου και μου έδωσε μία σακούλα κρεάτων με 1,1 εκατ. ευρώ. Τα έθαψα και αυτά στο ίδιο μέρος. Το καλοκαίρι του 2014 ο Βλαστός μου είπε ότι ετοιμάζει "μεγάλη δουλειά". Θα αγόραζε καράβι και ότι θα χρειαστεί τα χαμένα χρήματα.  Του είπα να με ειδοποιήσει νωρίτερα για να τα ξεθάψω. Τα ξέθαψα και τα έβγαλα από τα πλαστικά βιδωτά μπολ που τα είχα βάλει, για να μην πάθουν τίποτα. Η δικηγόρος ήρθε στο σπίτι μου με μηχάνημα για να τα μετρήσουμε. Τα μετρήσαμε 2 φορές και τα βρήκαμε λιγότερα, ήταν 1,250 εκατ. ευρώ. Έσκαψα πάλι κάτω από το πάτωμα του σαλονιού, βγάζοντας τα πλακάκια αλλά και πάλι δεν τα βρήκα. Τρομοκρατήθηκα τόσο πολύ επειδή ξέρω ότι ο Βλαστός είναι αδίστακτος και ικανός να με σκοτώσει. Ο Βλαστός μου έλεγε να πάρω δάνειο ή να πουλήσω ότι περιουσιακό στοιχείο έχω για να τον ξεπληρώσω. Δεν μπορώ να πιστέψω πως χάθηκαν τα λεφτά αυτά. Μάλλον τα πέταξα μαζί με τις σακούλες και τα μπολ. Δεν υπήρχε περίπτωση να φάω λεφτά του Βλαστού γιατί ήξερα ότι μετά δεν θα ζούσα για πολύ".
- "Από το ταμείο του Βλαστού έδινα χρήματα μεταξύ άλλων σε άγνωστα άτομα, τους οποίους τους συναντούσα συνήθως στο νεκροταφείο της Μεταμόρφωσης".
- "Ο Βλαστός μου είπε ότι ο Β. Στεφανάκος είχε δανείσει 30.000 ευρώ στον Τ. Μητρόπουλο και στη Νένα Χρονοπούλου για να ανοίξουν ένα φαγάδικο στον Πειραιά, αλλά τελικά το εγκατέλειψαν το κατάστημα. Μετά άγνωστοι έβαλαν βόμβα στο ενεχυροδανειστήριο που είχαν οι δυο στην Καλαμάτα, αλλά όπως μου είπε ο Βλαστός δεν γνωρίζει ποιος την έβαλε"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages