Με «γκρίζες ζώνες» η πρώτη επίσημη αντίδραση - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

Με «γκρίζες ζώνες»  η πρώτη επίσημη αντίδραση

Με «γκρίζες ζώνες» η πρώτη επίσημη αντίδραση

Share This
«Γκρίζες ζώνες» περιείχε η πρώτη επίσημη αντίδραση του δημάρχου Καλαμάτας, Παναγιώτη Νίκα, στην προχθεσινή ανακοίνωση του προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Καλαμάτας, Κώστα Μαργέλη, περί καθόδου του στις προσεχείς δημοτικές εκλογές. Πέρα από την αναμενόμενη γενικόλογη απάντηση που περίμεναν οι δημοσιογράφοι των τοπικών μέσων ενημέρωσης στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου, όταν ρωτήθηκε από το «Θ» για κάθοδό του ή μη στις αυτοδιοικητικές εκλογές, ο κ. Νίκας προτίμησε να μιλήσει… σιβυλλικά: «Όταν θα ανακοινωθούν οι εκλογές, καμιά εκατοστή μέρες πριν, θα δούμε πότε θα γίνουν, εμείς με υπευθυνότητα θα πούμε στον κόσμο -και εγώ ως πρόσωπο και ως συνδυασμός, γιατί δεν είμαι εγώ, είναι ένας ολόκληρος συνδυασμός δεκάδων ανθρώπων στην πόλη και στα χωριά-, θα συναποφασίσουμε για την πορεία και τη δική μας θέση». Να συμπεράνουμε, λοιπόν, ότι ο δήμαρχος περιμένει να δει την πορεία και τη διεισδυτικότητα στην τοπική κοινωνία της καινούργιας υποψηφιότητας, τις υπόλοιπες υποψηφιότητες και μετά θα «ζυγίσει» τις καταστάσεις.
Εν πρώτοις, ο δήμαρχος ανακοίνωσε ότι είναι νωρίς για να πάρει τις αποφάσεις του. «Η άποψή μου είναι ότι για όλα αυτά είναι λίγο νωρίς», σχολίασε χθες το μεσημέρι, παρατηρώντας, μάλιστα, αναφερόμενος στην υποψηφιότητα του Κώστα Μαργέλη, ότι «δεν καταλαβαίνω την αναγγελία ενδεχόμενης υποψηφιότητας». Ωστόσο, πρόσθεσε: «Εγώ χαίρομαι όταν υπάρχει ενδιαφέρον για τα κοινά, ειλικρινά. Χαίρομαι να υπάρχουν πολλοί ενδιαφερόμενοι και πολλοί υποψήφιοι, το αντιμετωπίζω θετικά». Όπως προαναφέραμε, ο κ. Νίκας ανακοίνωσε ότι την απόφασή του θα τη λάβει μαζί με τα μέλη του συνδυασμού του.
Είπε σχετικά: «Οι εκλογές θα γίνουν το νωρίτερο σε ένα χρόνο από τώρα. Όμως, δε γνωρίζουμε ούτε με ποιο εκλογικό σύστημα θα γίνουν οι εκλογές. Θα γίνουν όπως ξέρουμε ή θα έχουμε ένα ψηφοδέλτιο; Ένα ψηφοδέλτιο για δημάρχους, ένα ψηφοδέλτιο για δημοτικούς συμβούλους; Υπάρχουν, δηλαδή, πολλά άγνωστα “Χ” σε αυτή την ιστορία. Ως προς εμένα, έχω να σας πω ότι, όταν φτάσει ο κατάλληλος καιρός, δηλαδή καμιά εκατοστή μέρες πριν από τις εκλογές, θα καλέσω τους συνεργάτες μου εδώ, θα κουβεντιάσουμε το θέμα και με πολλή υπευθυνότητα θα απευθυνθούμε προς τον κόσμο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages