Το κράτος των παρολίγο media καυτηριάζει το μεγαλύτερο κανάλι της Μεσσηνίας - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

Το κράτος των παρολίγο media καυτηριάζει το μεγαλύτερο κανάλι της Μεσσηνίας

Το κράτος των παρολίγο media καυτηριάζει το μεγαλύτερο κανάλι της Μεσσηνίας

Share This
Με αφορμή την μήνυση που κατέθεσε η εφημερίδα Ελευθερία σε βάρος της Περιφέρειας για τον αποκλεισμό από Δημοσιεύσεις και καταχωρίσεις πληρωμένων διαφημίσεων, ο Ιδιοκτήτης του πρώτου Μεσσηνιακού Τηλεοπτικού καναλιού BEST Καλαμάτας, Νίκος Μπελογιαννης, πέρασε στην αντεπίθεση κατηγορώντας τον εκδότη της Ελευθερίας. Το θέμα έχει προκαλέσει σχολιασμό στα μεγαλύτερα ιστολόγια του Νομού και ιδού οι απαντήσεις και δικτυακά...
Αναλυτικά δημοσιευμα:
“Το κράτος της «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ» του Ντίνου Πλεμμένου.
Με έκπληξη διαβάσαμε όλοι στη πρώτη σε κυκλοφορία εφημερίδα της Καλαμάτας την μήνυση που κατέθεσε στον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου για τον αποκλεισμό της, όπως ισχυρίζεται, από τις δημοσιεύσεις της περιφέρειας την οποία μάλιστα δημοσιοποιεί και στην πρώτη σελίδα λες και αυτό είναι είδηση και ο κόσμος ενδιαφέρεται πόσες δημοσιεύσεις παίρνει ο Πλεμμένος ή εγώ ή το Θάρρος ή η Φωνή κ.λ.π.
Αυτό επιβεβαιώνει, για ακόμη μια φορά, την διαπίστωση που έχω κάνει – όπως και πολύς κόσμος – ότι δηλαδή ο «μεγάλος εκδότης» νομίζει ότι ο Νομός του ανήκει και ότι πρέπει να «πεθάνουν» όλοι στο χώρο(ΜΜΕ) για να μείνει μόνο αυτός, που εκτός από τα χρήματα που τα θέλει, σχεδόν όλα, θέλει να συνδιοικεί και παντού.
Να σου θυμίσω κ. Πλεμμένε ότι προσωπικά μαζί μου άρχισες την αντιπαράθεση, γιατί ζήτησα να πάρω αυτά που δούλεψα μεταδίδοντας ζωντανά την παρέλαση τότε, στον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, που ούτε καν έθιγαν τα δικά σου συμφέροντα, αλλά δεν ήθελες να τα πάρω εγώ κάτι που έκανες με τις γνωστές σου μεθόδους (πίεση στον Χ.Μαλαπάνη κ.λ.π) προκειμένου μόνο, να έχω κι άλλο οικονομικό πρόβλημα.
Το ίδιο έκανες και στον Θανάση Τσαμούλη θέτοντας βέτο! στην εγγραφή του εδώ και χρόνια στην ένωση σας, πράγμα που τον έχει αποκλείσει από όλες τις δημοσιεύσεις –διαφημίσεις που χειρίζεται η ένωση σας.
Για να θυμηθούμε και κάτι άλλο, στην περίπτωση του Τάκη του Παπαδόπουλου που ήταν τότε διοικητής του Νοσοκομείο Καλαμάτας και τον «ξευτίλισες» με συνεχή μεγάλο αριθμό δημοσιεύσεων, αφού μετά του ζήταγες συγνώμη… στο δικαστήριο, για το λόγο – όπως λένε οι φήμες – ότι έδινε δημοσιεύσεις και σε άλλες εφημερίδες και δεν άκουσε την εντολή σου…
Σε αυτά που δημοσιεύεις στη μήνυση σου αποδεικνύεις για ακόμη μια φορά ότι νομίζεις ότι ο Νομός σου ανήκει και ότι πρέπει να καθόμαστε όλοι προσοχή! (εγέρθητι!) μέχρι να μας «πεθάνεις».
Αλλά και ότι τόσα χρόνια, μια και δεν έχεις ξανακάνει τέτοια μήνυση σε κανέναν από τους εμπλεκόμενους για τις δημοσιεύσεις-διαφημίσεις , πάντα έκαναν όλοι ότι τους έλεγες και έπαιρνες την μερίδα του λέοντος εσύ.
Τέλος όσον αφορά τις εφημερίδες της αρεσκείας του Π.Τατούλη που αναφέρεις, πιστεύω να σου απαντήσουν οι άλλοι διότι πρέπει να θυμηθούμε όλοι ξανά, τι εγκώμια έπλεκες για τον σημερινό Περιφερειάρχη προεκλογικά, ενώ τώρα…?
Κρίμα κύριε Πλεμμένε… διότι πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι «όταν καίγετε το σπίτι του διπλανού σου θα καεί και το δικό σου» και όχι να γελάς…
*Δεν νομίζω εμένα να μου απαντήσεις με τις γνωστές προβοκατόρικες μεθόδους σου, ότι τάχα έγινα εγώ υπερασπιστής του Τατούλη κλπ κάτι που λες συνέχεια στα καφενεία που σε ακούν θέλουν δε θέλουν, αλλά αν έχεις κάτι να μου πεις, πες το στα ίσια, διότι εγώ δέχομαι την κριτική δεν είμαι αλάνθαστος.
Νίκος Μπελογιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages