Μαρία-Μαλού Κυριακοπούλου και ζήτω η Καλαμάτα - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

Μαρία-Μαλού Κυριακοπούλου και ζήτω η Καλαμάτα

Μαρία-Μαλού Κυριακοπούλου και ζήτω η Καλαμάτα

Share This
Από την πρώτη στιγμή που την είδαμε στην τηλεόραση και στο μουσικό διαγωνισμό του «Alpha», «Greek Idol» – πέρα, φυσικά, από την ομορφιά, το ταλέντο στο τραγούδι και γενικότερα στη μουσική, αλλά και το γεγονός ότι είναι συμπατριώτισσά μας – μας κέρδισε όλους με τη σεμνότητα, τη σοβαρότητα, το ήθος και την ευγένειά της.
Αναφερόμαστε, βέβαια, στη Μαρία Κυριακοπούλου ή, αν θέλετε, «Μαλού» (το «Μα» από την πρώτη συλλαβή του ονόματός της και το «λου» από την τελευταία του επωνύμου της, όπως μας διευκρίνισε χαρακτηριστικά σε ερώτησή μας), το «καλλιτεχνικό ψευδώνυμο» με το οποίο έγινε ευρύτερα γνωστή στο πανελλήνιο, φτάνοντας, θυμίζουμε, μέχρι και τον τελικό του εν λόγω ριάλιτι.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΓΕΩΡΓΟΥΝΤΖΟ
soti.geor@yahoo.gr
Πάνω σε αυτό και πριν ξεκινήσουμε την κουβέντα μας με τη δημοφιλή – όπως διαπιστώσαμε και ιδίοις όμμασι κατά τη διάρκεια της συνέντευξής μας – 22χρονη φοιτήτρια Φιλολογίας στη σχολή του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στην Καλαμάτα, πρέπει να αναφέρουμε πως για να βρεθεί φιναλίστ στο «Greek Idol» επί της ουσίας ξεχώρισε ανάμεσα σε 5.000 (!) άλλα νεαρά κορίτσια και αγόρια, τα οποία συμμετείχαν από την προεπιλογή στο συγκεκριμένο τηλεοπτικό, καλλιτεχνικό σόου.
Επίσης να διευκρινίσουμε πως η κουβέντα μας έγινε – υπό το... άγρυπνο πάντα βλέμμα της μεγαλύτερης και επίσης όμορφης αδελφής της, Ακριβής - λίγο πριν δώσουν το «παρών» από κοινού με το νικητή του «Greek Idol», Παναγιώτη Τσακαλάκο, στη μουσική βραδιά στο «Aqua», στο ξενοδοχείο «Elite», στην Καλαμάτα (τη Δευτέρα το βράδυ, στις 25 Ιουλίου), στην οποία, κατά κοινή ομολογία, τα πήγαν και οι δυο τους περίφημα. Ειδικά, όμως, η «δική μας» Μαλού κέρδισε θα λέγαμε... λίγο περισσότερο το ζεστό, «ζωντανό», αυθόρμητο χειροκρότημα των εκατοντάδων Καλαματιανών και Μεσσήνιων θαυμαστριών και θαυμαστών της.
-Μαλού, έχουν περάσει ήδη αρκετές μέρες από το τέλος του «Greek Idol». Τι έχει αλλάξει πλέον στη ζωή σου;
«Πολλά, αλλά όχι ακόμη τόσα έτσι ώστε να νοιώθω ότι έχω κάνει πια και κάτι πολύ σπουδαίο στη ζωή μου. Κυρίως βιώνω, θα έλεγα στο έπακρο, την αγάπη του κόσμου και, πάνω απ’ όλα, των συμπατριωτών μου, των απλών αυτών ανθρώπων που με στήριξαν πάρα πολύ, ειδικά τους 2,5 περίπου μήνες που βρισκόμουν στο παιχνίδι, τους οποίους για μία ακόμη φορά ευχαριστώ πολύ για όλα μέσα από τα βάθη της ψυχής μου...».
-Η Μαρία Κυριακοπούλου άλλαξε τώρα που έγινε πια Μαλού ή παραμένει η ίδια, όπως ήταν πριν από το «Greek Idol»;
«Νομίζω πως έχει παραμείνει η ίδια όπως ήταν και πριν γίνει γνωστή. Αυτό, όμως, θα το κρίνετε καλύτερα εσείς, ο απλός κόσμος, οι δικοί μου άνθρωποι και φίλοι. Δεν ξέρω αν σε κάποια φάση της ζωής μου βγάλω και εγώ μία άσχημη συμπεριφορά. Όμως, αν αυτό γίνει, θα είναι, όπως σας είπα, κάτι της στιγμής και θα οφείλεται σε προβλήματα και θέματα που λογικά θα αντιμετωπίσω κι εγώ ως άνθρωπος και όχι φυσικά, διότι καβάλησα, όπως λέμε, καλάμι. Είμαι σίγουρη πως επί της ουσίας δε θα αλλάξω και θα μείνω για πάντα όπως με ξέρετε, όπως ήμουν δηλαδή πριν γίνω ευρύτερα γνωστή...».
-Πες μου αλήθεια, φοβάσαι μήπως όλο αυτό που ζεις τώρα αποδειχτεί μία «φούσκα» και μετά προσγειωθείς απότομα;
«Ναι, έχεις δίκιο, τον έχω αυτό το φόβο, αλλά και να ξέρεις πως με κάνει καθημερινά πιο δυνατή, με κάνει να δουλεύω όλο και περισσότερο, για να γίνομαι, ει δυνατόν, ολοένα και καλύτερη και, φυσικά, να μη μείνω μόνο στην επιτυχία μου στο Greek Idol».
-Ας αφήσουμε, όμως, το... απώτερο μέλλον και ας έρθουμε στο πιο άμεσο. Σε λίγες μέρες αναχωρείς για τη Θεσσαλονίκη. Εκεί σε περιμένει η «Πολιτεία» και, βέβαια, ο Αντώνης Ρέμος! Από το «Πανελλήνιο», τον «Καφενέ», το «Elite» στην Καλαμάτα και το «Λεμπλόν» του Σίβας Κλέιτον στη Γλυφάδα, πλέον στα μεγάλα αλλά και δύσβατα «παλάτια» της ελληνικής μουσικής σκηνής, δίπλα σε τεράστια ονόματα...
«Ναι, τεράστια πρόκληση αυτή για εμένα και την καριέρα μου! Χαρά και τιμή να δουλέψω με τον Αντώνη Ρέμο, στην όμορφη Θεσσαλονίκη και σε ένα τόσο γνωστό και μεγάλο μαγαζί. Θα μείνουμε εκεί για δύο περίπου μήνες. Μακάρι να πάνε όλα καλά και, κυρίως, να υπάρξει ανάλογη συνέχεια στην καριέρα μου...».
-Σ’ ευχαριστώ πολύ, Μαρία, και σου ευχόμαστε ολόψυχα ό,τι το καλύτερο!
«Ευχαριστώ και εγώ πολύ εσένα, αλλά και πάλι όλο τον απλό κόσμο που με πίστεψε, με στήριξε και έκτοτε τον νοιώθω πάντα δίπλα μου, κοντά μου».
-Αύριο, στην εφημερίδα «ΦΩΣ» και στη στήλη του «ΦΩΣ ΣΤΟΝ ΝΟΤΟ...», την οποία έχει κάθε Δευτέρα στην εν λόγω αθηναϊκή αθλητική εφημερίδα, ο Σωτήρης Γεωργούντζος δημοσιεύει - μεταξύ και πάλι, βέβαια, πολλών άλλων - ένα «μίνι» αφιέρωμα στη Μαλού Κυριακοπούλου
«Μα, φυσικά, είμαι... Μαύρη Θύελλα!»Επειδή, όμως, το αίμα νερό – με τίποτα... τελικά - δε γίνεται, δε θα μπορούσα να κλείσω τη συνέντευξή μας με την όμορφη Μαλού χωρίς να τη ρωτήσω και... τι ομάδα είναι! Άλλωστε, κατάγεται από μία... άκρως ποδοσφαιρική, αθλητική οικογένεια, μιας και τόσο ο πατέρας της, Κώστας, όσο και ο θείος της, Παναγιώτης, υπήρξαν στο παρελθόν τερματοφύλακες της πάλαι ποτέ κραταιάς Αναγέννησης Παραλίας! Ο, δε, αδελφός της Θεόδωρος αριστερό (και μάλιστα, όπως έμαθα, πολύ… καλό) εξτρέμ της Ομόνοιας, που όμως σταμάτησε πολύ γρήγορα το ποδόσφαιρο, αλλά και η 16χρονη ανιψιά της, Κατερίνα Λαγού, επίλεκτη καλαθοσφαιρίστρια του Αρκαδικού...
-Λοιπόν, Μαρία, πες μου... τι ομάδα είσαι;.
«Κοίτα, Σωτήρη, μου φαίνεται πως εδώ θα σε... στενοχωρήσω λίγο. Τόσο εγώ όσο και η υπόλοιπη, ολόκληρη παρακαλώ, οικογένειά μου είμαστε Παναθηναϊκοί και, μάλιστα, όπως λέμε, από… κούνια!» (χαμόγελα).
-Κανένα πρόβλημα, Μαρία, άλλωστε γνωρίζω πολύ καλά πως... κατά βάθος μάς ενώνει όλους μία (πολύ μεγάλη) ομάδα και, βέβαια, αυτή δεν είναι άλλη από την αγαπημένη μας Μαύρη Θύελλα! Έτσι δεν είναι;
«Ναι, βέβαια, έτσι το είπα αυτό για τον Παναθηναϊκό, για να σε... πειράξω (και νέα χαμόγελα). Συμφωνώ απόλυτα πως όλες και όλοι μας, οι απανταχού Καλαματιανοί, μία ομάδα έχουμε και οφείλουμε να έχουμε πάνω απ’ όλα, κι αυτή δεν είναι άλλη από την Καλαμάτα μας, τη Μαύρη Θύελλα! Ξέρω και καταλαβαίνω την αγάπη και την αγωνία σου, όπως άλλωστε και των δικών μου στο σπίτι μας, αλλά και των υπόλοιπων Μεσσηνίων, για το μέλλον της ομάδας μας, για την οποία, όπως είπα και πριν, όλοι μας νοιαζόμαστε και αγαπάμε. Εύχομαι και ελπίζω σύντομα να βρει και πάλι το δρόμο της και να επιστρέψει πολύ ψηλά, εκεί όπου πραγματικά της αξίζει στο ελληνικό ποδόσφαιρο...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages