Πούπουζας στην Επιτροπή της Βουλής: “Θα κάνω αυτό που κάνω εδώ και 36 χρόνια” - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

Πούπουζας στην Επιτροπή της Βουλής: “Θα κάνω αυτό που κάνω εδώ και 36 χρόνια”

Πούπουζας στην Επιτροπή της Βουλής: “Θα κάνω αυτό που κάνω εδώ και 36 χρόνια”

Share This

 


Σε μια συγκλονιστική κατάθεση ψυχής εξελίχθηκε η ακρόαση του νέου Διοικητή Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας Παναγιώτη Πούπουζα στην Ειδική Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής. Της εισήγησης του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη Τάκη Θεοδωρικάκου ακολούθησε η ομιλία του μέχρι πρότινος Περιφερειακού Διευθυντή Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου, που προήχθη σε υποστράτηγο και αναλαμβάνει στο εξής την “καυτή πατάτα” των Εσωτερικών Υποθέσεων των Σωμάτων Ασφαλείας. Αναλαμβάνει σε μια δύσκολη συγκυρία για την Αστυνομία. Με λόγια απλά ο Παναγιώτης Πούπουζας μίλησε με σεμνότητα και ταπεινότητα για τον τρόπο ζωής του, την οικογένειά του, τους στόχους και τα κίνητρά του, σε μια ομιλία συναισθηματικά φορτισμένη, σε ανθρώπινο επίπεδο, που δεν μας έχει συνηθίσει.

“Είχα ένα όνειρο να γίνω αστυνομικός”

Ο Παναγιώτης Πούπουζας παρουσίασε επιγραμματικά τους βασικούς σταθμούς της ζωής του, μίλησε για τα δύσκολα παιδικά χρόνια του ως παιδί πολύτεκνης οικογένειας βιοπαλαιστών, που πουλούσε στη λαϊκή  μαζί με τον πατέρα του προϊόντα και ονειρευόταν να γίνει αστυνομικός, “θέλοντας  να γλιτώσω από τη μιζέρια”, όπως είπε χαρακτηριστικά. Το 1987 κατατάχθηκε στη Σχολή Αστυφυλάκων, το 1992 ήταν από τους πρώτους που μπήκε στη Σχολή Αξιωματικών, και τελειώνοντάς γράφτηκε και στη Νομική Θεσσαλονίκης, την οποία όμως δεν κατάφερε να τελειώσει λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων. Μάλιστα, έδειξε χαρακτηριστικά και το πάσο της Νομικής Σχολής.

“Θέλω να φύγω, όποτε φύγω με αυτό το σκούτερ. Τελεία και παύλα”

Ο νέος Διοικητής φορτισμένος συγκινησιακά υπογράμμισε πως τα περιουσιακά του στοιχεία είναι ένα σκούτερ και ένα ΚΙΑ που έχει πάρει στη γυναίκα του με το εφάπαξ, ενώ δήλωσε οτι πληρώνει 800 ευρώ δόση δανείου για το σπίτι του.

“Αυτά είναι τα περιουσιακά μου στοιχεία. Όλα αυτά τα χρόνια οι αρχές μου είναι η δικαιοσύνη, η συνέπεια, η αγάπη για αυτό που κάνω. Δεν είναι αυτοσκοπός μου να γίνω κάτι στην Αστυνομία. Καθαρότητα, Δικαιοσύνη, σεβασμός στα Ανθρώπινα δικαιώματα, αυτά είναι που με διακρίνουν, με αυτά θα συνεχίσω και αύριο το πρωί”

“Είμαι ένας επαρχιώτης αξιωματικός”

“Είμαι ένας επαρχιώτης αξιωματικός. Πέρασα για πρώτη φορά τον χώρο αυτό (της Βουλής). Έχω ζητήσει ένα κρεβάτι για να βρίσκομαι όλη μέρα στην Υπηρεσία μου“, είπε χαρακτηριστικά υποστηρίζοντας οτι έχει κλείσει δωμάτιο στους κοιτώνες της Αστυνομίας για να μένει. “Είμαι ένα παιδί από ένα χωριό. Τον Υπουργό μας δεν τον ξέρω. Ήμουν στην Τρίπολη και κοιμόμουν μέσα στην Αστυνομία 3,5 χρόνια”,  δήλωσε χαρακτηριστικά, υπερασπιζόμενος τον λιτό τρόπο της ζωής του, μιας ζωής αφιερωμένης στο καθήκον.

Το τίμημα: ” Έχω χάσει την εξέλιξη των παιδιών μου”

Σε άλλο σημείο της ομιλίας του εξομολογήθηκε οτι το τίμημα να αναλαμβάνει όλα αυτά τα χρόνια θέσεις ευθύνης ήταν να έχει περιορισμένο χρόνο με την οικογένειά του. “Έχω χάσει την εξέλιξη των παιδιών μου. Ο γιος μου που κάνει το διδακτορικό του στην Ολλανδία μου είπε κάποια στιγμή: Πατέρα που ήσουν; Ήμουν στην Ασφάλεια Καλαμάτας”.

“Επειδή η διαφθορά κλονίζει τους θεσμούς, θέλω να βάλω ένα λιθαράκι να βελτιώσω την εικόνα της χώρας μας”

“Με καθαρότητα, συνέπεια και αποφασιστικότητα θα συνεχίσω και στη νέα μου θέση”, δήλωσε χαρακτηριστικά αναλογιζόμενος τη νευραλγική θέση στην οποία καλείται στο εξής να υπηρετήσει και τις ευθύνες αλλά και την κάθαρση που πρέπει να γίνει και στο κομμάτι της Αστυνομίας.

“Εγώ αναλαμβάνω σε λίγο. Και από εδώ και πέρα θα δίνω λόγο. Για πριν δεν έχω άποψη. Δεν μου αρέσει να “αγοράζω αγρούς”. Δεν έχω ακόμα άποψη. Θα εφαρμόσω το Σύνταγμα και τους νόμους της χώρας μας.

“Επειδή η διαφθορά κλονίζει τους θεσμούς της χώρας μας, θέλω να βάλω ένα λιθαράκι σ’αυτό, και να βελτιώσω την εικόνα της χώρας μας. Αυτός είναι ο σκοπός μου”

“Πάω με αγνές και ειλικρινείς προθέσεις. Δεν ξέρω τι θα καταφέρω”

“Πάω με αγνές και ειλικρινείς προθέσεις. Δεν ξέρω τι θα καταφέρω”, είπε σε άλλο σημείο της ομιλίας του. “Δεν διακρίνω κανέναν εδώ, καμία παράταξη. Θα κάνω αυτό που κάνω 36 χρόνια”

Θεοδωρικάκος για Πούπουζα: “Έχει ήθος και εντιμότητα-Είναι προσηλωμένος στο καθήκον”

Εγκώμιο έπλεξε ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Τάκης Θεοδωρικάκος για τον Παναγιώτη Πούπουζα, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι έψαχνε “έναν άνθρωπο με ήθος και εντιμότητα που να μην μπορούν να αμφισβητηθούν”, “έχει τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται για να υπηρετήσει αυτή την κρίσιμη θέση”, κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages