ΑΔΙΚΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΓΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

ΑΔΙΚΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΓΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

ΑΔΙΚΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΓΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Share This

 

Αδικίες και καθυστερήσεις στις πληρωμές αποζημιώσεων για τις ζημιές από τον «Ιανό» καταγγέλουν αγρότες στον ΑγροΤύπο. Μπορεί κάποια να πληρώθηκαν αποζημιώσεις για το 100% της ζημιάς αλλά κάποιοι άλλοι υποστηρίζουν ότι δεν έχουν λάβει ούτε ένα ευρώ.

Όπως τονίζει στον ΑγροΤύπο ο κ. Παναγιώτης Ζευγαράς, δενδροκαλλιεργητής από την Καρδίτσα, «υπάρχουν καλλιέργειες που έχουν αποζημιωθεί 100% από τον ΕΛΓΑ για τις ζημιές λόγω του Ιανού. Υπάρχουν όμως άλλοι, όπως εγώ, που δεν έχουν λάβει ούτε ένα ευρώ. Υπάρχουν προβλήματα στις αποζημιώσεις των δενδρώδων καλλιεργειών. Είμαι κατ΄ επάγγελμα αγρότης και καλλιεργω κεράσια και ροδάκινα. Έκανα δήλωση διότι κράτησε νερό για ένα μήνα το χωράφι μου με αποτέλεσμα να χαθούν σχεδόν όλα τα δέντρα. Θα πρέπει να προχωρήσω σε νέες φυτεύσεις και τα δέντρα θέλουν τουλάχιστον 6 χρόνια για να γίνουν παραγωγικά. Επικοινωνώ με τον ΕΛΓΑ Λάρισας που λέει ότι είναι θέμα της Περιφέρειας. Μιλάω με την Περιφέρεια και μου λένε ότι θα συσταθεί Επιτροπή και ξαναγίνουν έλεγχοι. Μου λένε τα δέντρα είναι φυτικό κεφάλαιο και αποζημιώνονται διαφορετικά μέσω ΚΟΕ – ΠΣΕΑ. Και τότε εγώ γιατί πληρώνω ασφαλιστικές εισφορές κάθε χρόνο 1.200 ευρώ. Θα αναγκαστώ να προσφύγω στη δικαιοσύνη. Έχω ενημερώσει με επιστολή μου για το πρόβλημα και τον πρόεδρο του ΕΛΓΑ».

Ο ΑγροΤύπος επικοινώνησε με το γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη ΠΕ Καρδίτσας, Κωνσταντίνο Νούσιο, όπου μας τόνισαν ότι «γίνονται έλεγχοι από συνεργεία της Περιφέρειας και όταν ολοκληρωθούν οι φάκελοι θα πάνε στο ΥπΑΑΤ για να προχωρήσουν από εκεί οι πληρωμές».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages