Αποχαιρετιστήριο του Π. Νίκα προς τους δημότες - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

Αποχαιρετιστήριο του Π. Νίκα προς τους δημότες

Αποχαιρετιστήριο του Π. Νίκα προς τους δημότες

Share This
Σε αποχαιρετιστήριο μήνυμά του προς τους δημότες του Δήμου Καλαμάτας, ο απερχόμενος Δήμαρχος και νέος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Ε. Νίκας αναφέρει τα εξής:
 «Φίλοι συνδημότες, Υπηρέτησα την Καλαμάτα και το Δήμο μας για δεκατρία χρόνια (1.1.2007 – 31.8.2019), με συνείδηση του καθήκοντος και των ευθυνών μου απέναντι σε σας και απέναντι στον τόπο μας, το παρόν και το μέλλον του. Έτυχε να είμαι Δήμαρχος – σχεδόν στο σύνολο της θητείας μου – στην περίοδο της καταστροφικής οικονομικής κρίσης που έπληξε την πατρίδα μας, με τις γνωστές επιπτώσεις της σε κάθε τομέα, σε κάθε θεσμό, σε κάθε έκφραση της συλλογικής μας ζωής. Ειλικρινά, αισθάνομαι υπερήφανος, γιατί η Καλαμάτα κατάφερε, μέσα στην οικονομική κρίση, να στηρίξει τους αδύναμους, να κρατήσει και να αυξήσει τις πολιτιστικές της δομές, να ενισχύσει την προβολή και παρουσία της στην Ελλάδα και την Ευρώπη και να γίνει ως πόλη πιο σύγχρονη, πιο όμορφη, πιο λειτουργική και πιο ελκυστική. Ενθυμούμαι με συγκίνηση, αλλά και με ευγνωμοσύνη, όλους όσοι με βοήθησαν σ’ αυτό το δύσκολο έργο: Κυβερνήσεις, Δημοτικούς Συμβούλους, συνεργάτες, υπαλλήλους, συμμαχητές και φίλους, την οικογένειά μου. 
Όλους θερμά τους ευχαριστώ. Η Καλαμάτα μας έχει σπουδαίο μέλλον και εξαιρετική προοπτική. Αρκεί να υπάρχει συνείδηση πως μας έχει ανάγκη όλους. Έχει ανάγκη τις ιδέες μας, τη συνεργασία μας, την ενότητά μας, την αλληλοαναγνώριση της προσπάθειας και της προσφοράς του καθενός μας. Αποχωρώ, έχοντας ήσυχη τη συνείδησή μου πως έπραξα το καθήκον μου απέναντι στους συνδημότες και τον τόπο μας. Παραδίδω την πόλη και το Δήμο μας πιο οργανωμένο διοικητικά, απολύτως υγιή οικονομικά και με εντυπωσιακά αυξημένες τις σύγχρονες υποδομές του. Υπόσχομαι ότι και από τη νέα μου θέση, ως Περιφερειάρχης της Περιφέρειας Πελοποννήσου, η φροντίδα και η υποστήριξη προς την Καλαμάτα θα είναι συνεχής και ουσιαστική. Σας αποχαιρετώ και σας ευχαριστώ! Παναγιώτης Ε. Νίκας Δήμαρχος Καλαμάτας Περιφερειάρχης Πελοποννήσου»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages