ΝΕΕΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΣΠΙΡΤΖΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΔΙΚΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ NEWS - ΚΑΛΑΜΑΤΑ NEWS
ΝΕΕΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΣΠΙΡΤΖΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΔΙΚΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ

ΝΕΕΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΣΠΙΡΤΖΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΔΙΚΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ

Share This
Νέες διαβεβαιώσεις και δεσμεύσεις από τον Υπουργό Υποδομών σε σχέση με τους οδικούς άξονες της Πελοποννήσου και της Μεσσηνίας. Από την Ολυμπία και το 1ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Πελοποννήσου, ο Χρήστος Σπίρτζης έκανε γνωστό ότι σε δύο μήνες θα έχει ξεκινήσει η εκτέλεση των εργασιών στην Πατρών – Πύργου, ενώ εντός του 2019 δήλωσε πως θα δημοπρατηθούν δύο κομβικής σημασίας έργα για τη Μεσσηνία. Πρόκειται για τους οδικούς άξονες, Καλό Νερό – Τσακώνα και το Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη.
«Δώσαμε μία μεγάλη μάχη τέσσερα χρόνια για να μπορέσει επιτέλους ο πολίτης της Ηλείας να έχει αυτοκινητόδρομο και όχι μονοπάτι, να έχει αυτοκινητόδρομο με διαχωριστική νησίδα ασφαλείας, αλλά και να ξέρει ποιοι έχουν λαϊκίσει για να κερδίσουν την ψήφο του και ποιοι έδωσαν τη μάχη για να υπάρχει αυτοκινητόδρομος στην περιοχή». Αυτό τόνισε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, κάνοντας εκτενή αναφορά στο έργο της ανακατασκευής της εθνικής οδού Πατρών – Πύργου, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο αναπτυξιακό συνέδριο Πελοποννήσου, που οργανώνει η εφημερίδα «Πατρίς», στην Αρχαία Ολυμπία.
Ο κ. Σπίρτζης ανέφερε πως οι εργασίες στην Πατρών – Πύργου θα ξεκινήσουν σε ενάμιση με δύο μήνες και πως τότε μαζί με τους φορείς και τους πολίτες θα γιορτάσουν το τέλος μιας πολυετούς αναμονής και ταλαιπωρίας για αυτό το σημαντικό έργο.
Παράλληλα, ο Χρήστος Σπίρτζης μίλησε για τα υπόλοιπα οδικά έργα στην Πελοπόννησο, όπως και για τα έργα στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Ειδικότερα, όσον αφορά στην Πατρών – Πύργου, χαρακτήρισε ως εγκληματική την απένταξη του έργου το 2013, ενώ αναφέρθηκε και στις αιτίες που δεν προχώρησαν οι διαδικασίες το 2014, κάνοντας λόγο για κοροϊδία των πολιτών.
Όσον αφορά στην επιλογή της σημερινής κυβέρνησης για οκτώ εργολαβίες, ο Χρήστος Σπίρτζης είπε ότι «αν δεν γίνονταν οκτώ διαγωνιστικές διαδικασίες, δηλαδή δεν ανέβαινε ο ανταγωνισμός για να έχουμε έκπτωση του 50%, δεν θα είχαμε αυτοκινητόδρομο, όπως επίσης δεν θα είχαμε χρηματοδότηση του έργου ούτε για μία λωρίδα ανά κατεύθυνση με λωρίδα έκτακτης ανάγκης και σίγουρα χωρίς διαχωριστικό, αν είχαμε έκπτωση του 25% και του 30%».
Σχετικά με τη σημερινή εξέλιξη του έργου, ο Χρήστος Σπίρτζης είπε ότι «χθες στάλθηκαν στη Βουλή οι έξι συμβάσεις, δηλαδή οι διαγωνισμοί των έξι από τα οκτώ τμήματα, ενώ το έβδομο στάλθηκε στις 21 Ιανουαρίου στο Ελεγκτικό Συνέδριο, αλλά τις επόμενες 15 μέρες θα έρθει στο υπουργείο για να οδεύσει και αυτό προς τη Βουλή και μένει το όγδοο, όπου έχουμε ασφαλιστικά μέτρα, άρα έχουμε ένα χρονοδιάγραμμα ενάμιση με δύο μήνες για να ολοκληρωθεί και αυτός ο διαγωνισμός».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages