9 στους 10 Έλληνες συνδέονται καθημερινά στο Ίντερνετ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ NEWS - ΚΑΛΑΜΑΤΑ NEWS

KALAMATANEWS.GR ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ-ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

animated-christmas-tree-image-0052 animated-christmas-tree-image-0318
9 στους 10 Έλληνες συνδέονται καθημερινά στο Ίντερνετ

9 στους 10 Έλληνες συνδέονται καθημερινά στο Ίντερνετ

Share This
Εννιά στους δέκα Έλληνες (περίπου το 87%) συνδέονται καθημερινά στο Ίντερνετ, και περνούν online περίπου 3,5 ώρες ημερησίως, σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari (Focus on Tech Life),όπως αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας).
Βάσει της εν λόγω έρευνας, σχεδόν 8 στους 10 (75%) μπαίνουν στο Ίντερνετ από το κινητό τους- με τον 1 στους 3 (30%) να περιηγείται στο Διαδίκτυο από αυτό για τουλάχιστον μια ώρα ημερησίως. Ως προς τη χρήση των social media, αποτελούν καθημερινή συνήθεια για το 56% του πληθυσμού- ποσοστό αυξημένο κατά την αντίστοιχη περσινή περίοδο (Ιούνιος- Οκτώβριος του 2017).

BIGTUNAONLINE VIA GETTY IMAGES

 Ιδιαίτερα αυξημένη είναι και η χρήση των smartphones: 4 στους 5 (80%) είναι κάτοχοι «έξυπνου» κινητού, ενώ ειδικά στις ηλικίες 13-17 χρονών, το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 99%. η στιγμή που στις ηλικίες 18-24 το ποσοστό είναι στο 98%. Στις ηλικίες 25 έως 34 ετών smartphone έχει το 96%, ενώ στα άτομα ηλικίας 35 έως 44 ετών η κατοχή φθάνει στο 92%. Στο ηλικιακό γκρουπ 45-54 το ποσοστό ανέρχεται σε 77%, στους 55-64 στο 63%, και στο 65-74 το ποσοστό αυτό είναι στο 39%. Επίσης, 2.963.000 νοικοκυριά έχουν πρόσβαση στο Internet: Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη το ποσοστό των νοικοκυριών με πρόσβαση στο Διαδίκτυο ανέρχεται σε 87% και 84% αντίστοιχα. 

VIEWAPART VIA GETTY IMAGES

 Σύμφωνα με την έρευνα, δημοφιλέστερα apps μεταξύ των Ελλήνων χρηστών είναι αυτά που αφορούν την επικοινωνία, όπως όπως το Viber, το Messenger ή το Skype, με ποσοστό 54%, ενώ ακολουθούν με μικρή διαφορά οι εφαρμογές μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, Instagram) με ποσοστό 53%. Στην τρίτη θέση των προτιμήσεων των Ελλήνων χρηστών apps βρίσκονται οι εφαρμογές μουσικής και βίντεο (Youtube, Spotify) με ποσοστό 39% και ακολουθούν οι εφαρμογές χαρτών και μετακίνησης με 36%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages