Ενστάσεις Ν. Πατσαρίνου για την υποψηφιότητα Γ. Δέδε - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

Ενστάσεις Ν. Πατσαρίνου για την υποψηφιότητα Γ. Δέδε

Ενστάσεις Ν. Πατσαρίνου για την υποψηφιότητα Γ. Δέδε

Share This

“Εμείς λειτουργούμε συλλογικά. Η απόφαση για τον κ.Δέδε προφανώς έχει να κάνει με απόφαση των κεντρικών οργάνων. Είναι σεβαστή αλλά εγώ έχω τις ενστάσεις μου”

Έχει ενστάσεις ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου Νίκος Πατσαρίνος για να είναι υποψήφιος περιφερειάρχης, με την στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ, ο Γ.Γ. Υποδομών Γιώργου Δέδε.
“Εμείς λειτουργούμε συλλογικά. Η απόφαση για τον κ.Δέδε προφανώς έχει να κάνει με απόφαση των κεντρικών οργάνων. Είναι σεβαστή αλλά εγώ έχω τις ενστάσεις μου και τις διαφοροποιήσεις μου για ορισμένα ζητήματα. Πιστεύω, πως θα μπορούσε να ληφθεί πολύ περισσότερο υπόψιν η αυτοδιοικητική παρουσία του καθενός και η λειτουργία των παρατάξεων στο Περιφερειακό Συμβούλιο την τελευταία τετραετία”, επεσήμανε χαρακτηριστικά ο Νίκος Πατσαρίνος σε συνέντευξή του σε εκπομπή της Δημοτικής Ραδιοφωνίας Τρίπολης.
Ο κ. Πατσαρίνος ερωτηθείς για το εάν νιώθει, πως παραγκωνίστηκε στην όλη διαδικασία επιλογής του κόμματος, δήλωσε:
“Ουδείς αναντικατάστατος. Κανείς δεν παραγκωνίζεται. Θέλω να ελπίζω πως η παρουσία του κ.Δέδε θα είναι πολύ καλύτερη από την παρουσία της δική μας παράταξης στο ΠεΣυ. Αυτό μένει να το δούμε. Έχω τις διαφοροποιήσεις μου, αλλά τοποθετήθηκα μέσα στα συλλογικά όργανα. Εύχομαι ο κ.Δέδες να πάει καλύτερα από εμάς και να κερδίσει την πρώτη θέση, αξιοποιώντας το εργαλείο της απλής αναλογικής”.
Τέλος όπως μας γνωστοποίησε ο κ.Πατσαρίνος, δεν θα συστρατευθεί στο πλευρό του κ.Δέδε, καθώς δεν θα συμμετέχει στις επερχόμενες περιφερειακές εκλογές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages