ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΝΙΚΑ ΜΕ...ΑΙΧΜΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΝΙΚΑ ΜΕ...ΑΙΧΜΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ

ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΝΙΚΑ ΜΕ...ΑΙΧΜΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ

Share This
Παραμένω αμετακίνητα σταθερή στην πορεία που έχω χαράξει. Θέτω στην επιλογή του λαού της Καλαμάτας, την υποψηφιότητά μου, τη διάθεσή μου για προσφορά στην πόλη, όπου ζω και ανήκω. Με τον τρόπο και το ήθος που πολιτεύτηκα μέχρι σήμερα. Θα είμαι όπως ήμουν πάντα και όπως με ξέρετε. Καλαμάτα, Ξεκινάμε!”. 
Επισημαίνει η υποψήφια δήμαρχος Καλαμάτας Μαρία Οικονομάκου, απαντώντας ευθέως στους συναδέλφους της ότι η διαδικασία που ορίστηκε για ανάδειξη υποψηφίου δημάρχου από στενό εκλεκτορικό σώμα, τονίζοντας ότι: «Αντί για την ανάληψη, λοιπόν, μιας πρωτοβουλίας εξωστρεφούς κίνησης προς τους συμπολίτες μας, με έκπληξη και, συνάμα, λύπη βλέπω να οργανώνεται μια ακριβώς αντίστροφη διαδικασία, της οποίας το κύριο γνώρισμα είναι αυτό που δεν θα έπρεπε να διατρέχει, ως πολιτική/ αυτοδιοικητική νοοτροπία, καμμία πολιτική ομάδα και κανένα στέλεχος στην σημερινή εποχή: την αυστηρή οριοθέτηση της διαδικασίας μόνο «μεταξύ μας» (και κατά κυριολεξία των εκλεγμένων), λες και υπάρχει κάτι που θέλουμε να ελέγξουμε οπωσδήποτε υπό το φόβο μήπως μας «ξεφύγει»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages