ΜΕ ΑΜΕΤΡΗΤΑ...ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

ΜΕ ΑΜΕΤΡΗΤΑ...ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΜΕ ΑΜΕΤΡΗΤΑ...ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

Share This
ΜΕ… ΟΠΙΣΘΕΝ, φαίνεται πως ξεκίνησε το φετινό καλοκαίρι για τον τουρισμό στην Καλαμάτα, καθώς οι επισκέπτες, επηρεασμένοι από τη γενικότερη άσχημη οικονομική κατάσταση της χώρας, δεν καταναλώνουν όπως παλιά και τα έξοδα των επαγγελματιών, είναι πραγματικά, απαγορευτικά για να «ισορροπήσουν» το έλλειμμα των υπολοίπων μηνών του έτους. 
Ρεπορτάζ: Γεωργία Αναγνωστοπούλου 
«Απευθύνομαι σε συμπολίτες μας που βρίσκονται στην ηλικία των 40 και πάνω! Θα φανταζόταν ποτέ κανείς, την παραλία της Καλαμάτας χωρίς Πανελλήνιο και Σπανού; Να όμως, που υπάρχει! Δύο εμβληματικές επιχειρήσεις, στο καλύτερο μέρος της παραλίας, με το Πανελλήνιο δε, να χαρακτηρίζεται ως κτίριο, αλλά και λόγω της θέσης του, ως ένα από τα καλύτερα της Ελλάδας, στο λιμάνι μιας αναπτυσσόμενης πόλης όπως είναι η Καλαμάτα, είναι κλειστά», δήλωσε με έμφαση, μιλώντας στη «Φ» για το φετινό καλοκαίρι που μόλις ξεκίνησε, με αφορμή το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, αλλά και το πρώτο Σαββατοκύριακο του Ιουνίου, ο πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος και εμπνευστής τους Σχολείου Τουρισμού, Ανδρέας Ζαγάκος. 
«Θα φανταζόταν λοιπόν κανείς, την παραλία της Καλαμάτας χωρίς Σπανού και Πανελλήνιο; Κι όμως, είναι πραγματικότητα και σας πληροφορώ ότι η συντριπτική πλειοψηφία των υπολοίπων επιχειρήσεων, φυτοζωούν και προσπαθούν να διατηρήσουν τις προσωπικές θέσεις εργασίας», ανέφερε ο κ. Ζαγάκος, τονίζοντας πως πολλά κτίρια στη Ναυαρίνου, όπως είχε πρόσφατα αναδείξει σε πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ της η «Φ», για τα οποία πριν χρόνια έπρεπε να δώσεις χιλιάδες ευρώ «αέρα» για να στήσεις μια επιχειρηματική δραστηριότητα, τώρα, με κορωνίδες τις δύο προαναφερόμενες επιχειρήσεις που έχουν «μεγαλώσει» γενιές και γενιές Καλαματιανών σε επίπεδο ψυχαγωγίας, είναι κλειστά, αφήνοντας εκτός των υπολοίπων, πικρή γεύση στους επισκέπτες της παραλίας. ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΜΕΝΑ  ΕΞΟΔΑ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΤΟ «ΠΑΖΛ» ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ «Οι δυσκολίες, είναι πολλές και αυτό το τρίμηνο, θα είναι απλώς, μια… ανάσα, αφού πρόκειται για μικρές «ενέσεις» που μπορεί να συμβάλλουν στο να καλυφθεί μέρος των προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί τη δεκαετία της κρίσης και συνεχίζουν να υπάρχουν», δήλωσε ο Ανδρέας Ζαγάκος, περιγράφοντας ανάγλυφα, την πραγματική εικόνα που κρύβεται πίσω από τις… εντυπώσεις! «Η παραλία, πραγματικά, είναι έτοιμη για άλλη μια χρονιά. Το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, ήταν πάρα πολύ καλό, παρά το ψιλόβροχο που έπεσε τη μια ημέρα και το ότι ήταν σχετικά νωρίς, λόγω του Πάσχα, είχαμε κόσμο, καθώς οι επισκέπτες, κυρίως από την Αθήνα, ανταποκρίθηκαν και φέτος. Η παραλία, γνώρισε… δυνατές ημέρες και ειδικά την παραμονή του Αγίου Πνεύματος, όμως αυτό δεν αρκεί», σημείωσε ο κ. Ζαγάκος, παρατηρώντας πως μετά την αναμενόμενη πτώση τον Μάιο, ήδη ξεκίνησε η κίνηση, που προφανώς δεν είναι ικανή… για πολλά. «Περιμένουμε την περίοδο γύρω στις 15 Ιουνίου, για να απολαύσουμε για μια ακόμη χρονιά, ένα δίμηνο καλοκαίρι, γιατί περί αυτού πρόκειται… Η πραγματικότητα, η επαγγελματική, είναι ότι το εμπορικό ενδιαφέρον του καλοκαιριού στην Καλαμάτα και ειδικά στην παραλία, είναι μόνο δύο μήνες, με μεγάλο ζητούμενο να παραμένει, πως αυτό θα γίνει 5 με 6 μήνες, ίσως και λίγο παραπάνω», τόνισε ο πρόεδρος των επαγγελματιών που στάθηκε και στις μειωμένες καταναλώσεις. «Ακόμη και αν σε κάποια κατάστημα, οι καταναλώσεις είναι καλύτερες, δε σημαίνει κάτι, αφού οι φορολογικές επιβαρύνσεις, είναι τόσες και τέτοιες, όπου πραγματικά, καμία επιχείρηση δεν μπορεί να ανταποκριθεί και δυστυχώς, αυτό, αφορά στο 100% των επιχειρήσεων και θέλω να γίνει αντιληπτό από όλους, πως καμία, μα καμία επιχείρηση στην Καλαμάτα τουλάχιστον, δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα έξοδα που υπάρχουν», ανέφερε ο κ. Ζαγάκος, υπενθυμίζοντας τα γνωστά… περιστατικά πελατών που παίρνουν ένα προϊόν ακόμη και αν καταλαμβάνουν τραπέζι και ξαπλώστρες. «Δυστυχώς, είναι ένα θέμα, καθώς ο ίδιος πελάτης που χρησιμοποιεί το τραπέζι, θα κατέβει να πιάσει και δύο ξαπλώστρες, με το πρόβλημα να είναι μεγάλο, ειδικά, όταν μιλάμε κατά κύριο λόγο για μικρές, οικογενειακές επιχειρήσεις, οι οποίες περιμένουν να δουλέψουν, αυτές τις 50 με 60 ημέρες του καλοκαιριού. 
ΟΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΤΙΜΕΣ 
Στο μεταξύ, οι επαγγελματίες στην Καλαμάτα, συνεχίζουν να προσφέρουν δωρεάν, σημαντικές παροχές στους καταναλωτές τους, όπως ξαπλώστρα και ομπρέλα. «Πραγματικά, η παροχή συνεχίζει να υπάρχει και αν πριν μερικά χρόνια λέγαμε πως είμαστε η μόνη πόλη που δεν χρεώνει ξαπλώστρες και ομπρέλες, πλέον, όπως ξέρω και μέσω του Σχολείου Τουρισμού, σε πάρα πολλά μέρη συμβαίνει το ίδιο», δήλωσε ο Ανδρέας Ζαγάκος, τονίζοντας πως αν γίνει πραγματική κοστολόγηση των προϊόντων, οι τιμές, θα πρέπει να αυξηθούν! «Βέβαια, δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό, καθώς ο καταναλωτής, δεν μπορεί να ανταποκριθεί κι έτσι, δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος με χρεωμένες επιχειρήσεις, κατασχεμένους και δεσμευμένους λογαριασμούς και δυσκολία στους προμηθευτές», ανέφερε. ο πρόεδρος του Συλλόγου, ο οποίος με δόση… ειρωνείας και «ακραίου» χιούμορ είπε χαρακτηριστικά. «Ας αισιοδοξούμε, αφού τον Αύγουστο βγαίνουμε από τα μνημόνια κι έτσι, από Σεπτέμβριο, θα πάνε όλα πολύ καλά…»! 
Μετά την… ανάπαυλα για το γέλιο, που προκάλεσε το σχόλιο του Ανδρέα Ζαγάκου και κλείνοντας τη συνέντευξη, με αφορμή τον επίσημο ερχομό του καλοκαιριού, στο οποίο εναποθέτει τις ελπίδες του, όλος ο νομός, προσγειωθήκαμε στην πραγματικότητα της εργασίας, που είναι σκληρή, χωρίς να λείπουν οι επαγγελματίες που εκμεταλλεύονται, εκτός και εντός εισαγωγικών, τους νέους που εργάζονται στον κλάδο, κάτω από δύσκολες συνθήκες. 
«Οι ώρες εργασίας, έχουν ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα στην πόλη της Καλαμάτας, που δεν ξεφεύγει πολύ από το μέσο όρο. Κακοί συνάδελφοί υπάρχουν, όπως και κακοί εργαζόμενοι, στην πλειοψηφία όμως, είναι πολύ καλό το δυναμικό στις επιχειρήσεις. Υπάρχουν παιδιά που δουλεύουν με κέφι, εξυπηρετώντας τους επισκέπτες και ενστερνίζονται το ρόλο τους, ως πρεσβευτές της πόλης και αυτό είναι σημαντικό...
Από την εφημερίδα ΦΩΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages