Καταγγελία κατά παράγοντα για εξύβριση και ξυλοδαρμό, από τον δημοσιογράφο Βασίλη Καίσαρη - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

Καταγγελία κατά παράγοντα για εξύβριση και ξυλοδαρμό, από τον δημοσιογράφο Βασίλη Καίσαρη

Καταγγελία κατά παράγοντα για εξύβριση και ξυλοδαρμό, από τον δημοσιογράφο Βασίλη Καίσαρη

Share This
Χθες στο ημίχρονο του αγώνα Ολυμπιακός Καλαμάτας – Ανδρούσα, επικράτησε για ακόμη μια φορά ο τραμπουκισμός και η αλητεία στο τοπικό μας ποδόσφαιρο.
Ο παράγοντας του Ολυμπιακού Καλαμάτας, κ.Μούργος, έχοντας ακούσει την περιγραφή μου για την εκπομπή Γκολ στη Μεσσηνία,στον Παλμό , μου επιτέθηκε αρχικά φραστικά με τις ακόλουθες εκφράσεις «Ποιος είσαι εσύ ρε μουνόπανο που τολμάς να έχεις και άποψη για το πέναλτι, δε θα έπρεπε να έχεις άποψη που το παίζεις και δημοσιογράφος.»
Αντέδρασα ψύχραιμα στις προκλήσεις του και του είπα να σταματήσει, αυτός συνέχιζε να με αποκαλεί μουνόπανο και μου ζήτησε να βγω εκτός αγωνιστικού χώρου, λέγοντας πως θα με γαμήσει. Εκεί η μόνη μου αντίδραση ήταν να τον αποκαλέσω κότα και να μιλάει καλύτερα μέσα στο γήπεδο.
Η απάντηση του κ.Μούργου ήταν δύο γροθιές ανάμεσα στο αριστερό μου μάτι και το κούτελο, την ώρα μάλιστα που κρατούσα στα χέρια μου κινητό τετράδιο και στυλό, όντας αδύνατο να προστατευτώ και να αντιδράσω. Στη συνέχεια πήγαμε στον παρατηρητή στον οποίο ανέφερα το περιστατικό βίας, αλλά εκείνος το μόνο που μου ζήτησε ήταν να βγω εκτός αγωνιστικού χώρου αν δε διαθέτω κάρτα από την ΕΠΣ Μεσσηνίας. Δε στάθηκε καν στο περιστατικό βίας, απλά επέλεξε να ζητήσει επιλεκτικά την επίδειξη άδειας από την ΕΠΣ Μεσσηνίας. Δεν αναφέρω το όνομα του παρατηρητή καθώς δεν το γνωρίζω και στην ιστοσελίδα της ΕΠΣ Μεσσηνίας δεν αναφέρεται.

Να σημειώσω εδώ αυτούσια την περιγραφή μου για το πέναλτι που κέρδισε ο Ολυμπιακός. «Από τη θέση που είμαι φάνηκε πως δεν είναι πέναλτι, αλλά θα πρέπει να δούμε και το ριπλέι αν υπάρχει από κάμερα.» Πάντοτε έχω το θάρρος της γνώμης μου και θα συνεχίσω να το έχω κ.Μούργο, όσο κι αν χαλάει πολλούς, οι οποίοι θέλουν τους δημοσιογράφους φερέφωνα τους.
Λυπάμαι για το τοπικό μας ποδόσφαιρο κ.Μούργο καθώς ανέχεται συμπεριφορές σαν τις δικές σας ως γραφικές και αποδίδοντάς τες στην αγάπη σας για την εκάστοτε ομάδα σας. Πρέπει να σταματήσει άμεσα αυτό όμως. Οι τραμπουκισμοί, η ψευτομαγκιά και οι άνανδρες επιθέσεις βίας δεν έχουν καμία θέση στο ποδόσφαιρο. Λυπάμαι ακόμα περισσότερο για τη στάση του παρατηρητή και την επιλεκτική του ευαισθησία σχετικά με την άδεια από την ΕΠΣ Μεσσηνίας (άλλο πονεμένο κεφάλαιο), καθώς και για το γεγονός πως δε στάθηκε καθόλου στην άνανδρη επίθεση που δέχτηκα από εσάς. Τουλάχιστον ο κόσμος που ήταν στο γήπεδο είδε κ.Μούργο και κ.παρατηρητή και σας έκρινε κατά τα πεπραγμένα σας.

Δίνω το λόγο της τιμής μου πως σε οποιοδήποτε ανάλογο περιστατικό προς εμένα ή προς οποιονδήποτε άλλον, θα σας ταράξω στη νομιμότητα κ.Μούργο. Η ψευτομαγκιά και η θρασυδειλία τελειώσανε. Δε θα δεχτώ καμία συγνώμη καθώς δεν πρόκειται για σκηνικό που έγινε στην ένταση της στιγμής, ήξερες πάρα πολύ καλά τι έκανες και κυρίως που το έκανες. Μέσα στο γήπεδο, εκεί που νιώθεις προστατευμένος  και πουλάς νταηλίκι. Ήταν η τελευταία φορά όμως κ.Μούργο. Σου δίνω το λόγο μου.
ΥΓ: Ευχαριστώ για τη στάση τους, τους ποδοσφαιριστές, κ.κ. Χρονόπουλο και Πατσιώτη.
ΥΓ2: Η διαιτητική τριάδα βρισκόταν στα αποδυτήρια και δε φέρει ουδεμία ευθύνη, ούτε καν γνώση του περιστατικού.
Βασίλης Καίσαρης

kaisarizein.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages