Βασιλική Μπάκα στο 86ο Εθνικό Πρωτάθλημα Κολύμβησης - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

 Βασιλική Μπάκα στο 86ο Εθνικό Πρωτάθλημα Κολύμβησης

Βασιλική Μπάκα στο 86ο Εθνικό Πρωτάθλημα Κολύμβησης

Share This
Η Καλαματιανή κολυμβήτρια Βασιλική Μπάκα, αθλήτρια του ΠΑΟΚ, που σπουδάζει με υποτροφία στις ΗΠΑ, κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στα 200 μέτρα ελεύθερο, στο 86οΕθνικό Πρωτάθλημα Κολύμβησης, το οποίο ολοκληρώθηκε χθες στο κλειστό κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ στην Αθήνα, με τη συμμετοχή 460 αθλητών και αθλητριών από 75 σωματεία της χώρας. Επίσης η 19χρονη Καλαματιανή κολυμβήτρια ανέβηκε άλλες δύο φορές στο βάθρο καθώς κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στα 100 μέτρα ελεύθερο και το χάλκινο στη σκυταλοδρομία στα 4Χ100 ελεύθερο…
 Στα 200 μέτρα ελεύθερο η Βασιλική Μπάκα έκανε χρόνο 2:02.50, στα 100 μέτρα ελεύθερο ο χρόνος της ήταν 57.21. Επίσης την πρώτη ημέρα του Εθνικού Πρωταθλήματος αγωνίστηκε στα 50 μέτρα ελεύθερο και κατέλαβε την 4η θέση. Μετά την επιτυχία της η Βασιλική Μπάκα, που σπουδάζει με υποτροφία στο North Carolina State University, σημείωσε: «Είναι ατομικό μου ρεκόρ. Περίμενα κάτι πιο γρήγορο, αλλά είναι μια καλή βάση για τα επόμενα χρόνια. Είμαι σε μια μεταβατική περίοδο, αφού από τον προηγούμενο Αύγουστο σπουδάζω στις ΗΠΑ οικονομικά. Ο τρόπος που δουλεύουν και επενδύουν πάνω στο άθλημα οι Αμερικανοί είναι εξαιρετικός. Έχω μεγάλη υποστήριξη από το προπονητικό τιμ και από την ομάδα μου. Είμαι ευχαριστημένη, αλλά δεν παύει η πρώτη χρονιά να είναι πάντα πολύ δύσκολη, αφού διακατέχεται από αλλαγές» best-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages