ΔΕΚΤΗ Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΒΟΥΔΟΥΡΗ ΚΑΙ ΕΚΘΕΤΟΣ Ο ΤΣΙΠΑΡΑΣ - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

ΔΕΚΤΗ Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΒΟΥΔΟΥΡΗ ΚΑΙ ΕΚΘΕΤΟΣ Ο ΤΣΙΠΑΡΑΣ

ΔΕΚΤΗ Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΒΟΥΔΟΥΡΗ ΚΑΙ ΕΚΘΕΤΟΣ Ο ΤΣΙΠΑΡΑΣ

Share This
Δεκτή έκανε ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, την παραίτηση την οποία του υπέβαλε ο Γενικός Γραμματέας Πρώτης Υποδοχής και Ταυτοποίησης, Οδυσσέας Βουδούρης. Σε τηλεοπτική συνέντευξή του το πρωί, ο κ. Βουδούρης δήλωνε ότι βρισκόταν υπό παραίτηση, αναφέροντας πως δεν μπορεί να πάρει αποφάσεις. Στις ίδιες δηλώσεις του ανέφερε, μεταξύ άλλων, πως είναι «πιο έντιμο να υποβάλω την παραίτησή μου» και πως υπάρχει ζήτημα στις σχέσεις του με τον υπουργό Γιάννη Μουζάλα. Μιλώντας το μεσημέρι στον Βήμα δήλωσε ότι η παραίτησή του θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη, ενώ χαρακτήρισε μύθευμα και ψεύδος ότι πίεσε «να τοποθετηθεί Διευθύντρια Πρώτης Υποδοχής της επιλογής μου». «
Έχω ενημερώσει τον πρωθυπουργό γιατί η εντολή που μου έδωσε δεν έχει αντικείμενο και οι δομές είναι ακυβέρνητες» είπε και πρόσθεσε ότι δεν έχει τη δυνατότητα να τοποθετεί διοικητές. «Δεν μου έχει εκχωρήσει ο υπουργός το δικαίωμα να ορίζω τους διοικητές στα νησιά που έχουν τα μεγαλύτερα προβλήματα» σημείωσε και πρόσθεσε ότι «επί δύο μήνες προσπαθώ να επικοινωνήσω με τον Γιάννη Μουζάλα». Νωρίτερα ο Οδυσσέας Βουδούρης είχε επιρρίψει ευθύνες στον αναπληρωτή υπουργό Μεταναστευτικής Πολιτικής Γιάννη Μουζάλα σχετικά με τις αρμοδιότητές του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages