Η μαθητική καμπάνια ‘’Αγαπώ και προβάλλω τον τόπο μου’’ - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

Η μαθητική καμπάνια ‘’Αγαπώ και προβάλλω τον τόπο μου’’

Η μαθητική καμπάνια ‘’Αγαπώ και προβάλλω τον τόπο μου’’

Share This
Με πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας ξεκίνησε στο τέλος Φεβρουαρίου μια πανελλαδική μαθητική καμπάνια με τίτλο: «Αγαπώ και Προβάλλω τον Τόπο μου». Στόχος της καμπάνιας αυτής είναι να γνωρίσουν οι μαθητές την ιστορία, τον πολιτισμό και τις ομορφιές του τόπου τους και στη συνέχεια να τον προβάλλουν με κάθε τρόπο ώστε να αποτελέσει προορισμό για εκδρομές μαθητών από όλη την Ελλάδα.
Στην Περιφέρεια Πελοποννήσου η συμμετοχή στην καμπάνια ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Οι μαθητές ετοίμασαν μικρά βίντεο και φωτογραφίες προβάλλοντας τον τόπο τους, τα «έντυσαν» με μουσικές, τραγούδια και δικές τους συνθέσεις δημιουργώντας έτσι ένα πρωτότυπο υλικό τουριστικής προβολής. Όλα τα βίντεο έχουν αναρτηθεί στην ψηφιακή πλατφόρμα του Υπουργείου (http://vod.sch.gr) που δημιουργήθηκε για το σκοπό αυτό.
Η καμπάνια «Αγαπώ και Προβάλλω τον Τόπο μου» κορυφώνεται την Κυριακή 1η Απριλίου με δράσεις που θα γίνουν στις έδρες των Νομών όλης της Ελλάδας και περιλαμβάνουν εκπαιδευτικούς περιπάτους στο ιστορικό κέντρο των πόλεων, ποδηλατοδρομίες, ζωγραφική, γκράφιτι, εκπαιδευτικές επισκέψεις σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages