Ξεκάθαρη απάντηση Μποελογιάννη για τα συμβάντα στο Δήμο Οιχαλίας - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

Ξεκάθαρη απάντηση Μποελογιάννη για τα συμβάντα στο Δήμο Οιχαλίας

Ξεκάθαρη απάντηση Μποελογιάννη για τα συμβάντα στο Δήμο Οιχαλίας

Share This
Καταρχήν είμαι υπέρ των blogs που τα διαβάζουμε και ενημερωνόμαστε όλοι και τα οποία έχουν αναδείξει πολλά θέματα κατά καιρούς. Σε ανάρτηση σας την Κυριακή 3/4 με τίτλο "Περίεργη” επίθεση στο Μπάμη” αναφέρεστε σε υποτιθέμενους εκβιασμούς που αναρωτιέστε αν έγιναν με αποτέλεσμα να γίνει επίθεση από το διαδίκτυο στο Δήμαρχο Οιχαλίας Φίλιππο Μπάμη. Το δημοσίευμα χωρίς να ονομάζει φωτογραφίζει εμένα κάτι που δεν θέλω να υπάρχει σκιά για κάποιον άλλο συνάδελφο και αναφέρει ψευδεί πληροφορίες που σας έδωσαν ο κ Μπάμης και ο πρόεδρος του Δημοτικού συμβουλίου που ξέρουν καλά πως έχει το θέμα. Για διευκρίνηση των πάρα πάνω και για να έχετε και μια επώνυμη άποψη, όπως θα έπρεπε να με έχετε πάρει πριν δημοσιεύσετε τα παραπάνω που σας υπόδειξαν οι κύριοι αυτοί που εφαρμόζουν μεθόδους «κουκουλοφόρων» κάτι που δεν έκανα ποτέ και ούτε πρόκειται να κάνω. Η γιορτή για την μνήμη του Κολοκοτρώνη που γίνεται πολλά χρόνια στο «Ραμοβούνι» (σήμερα Δήμο Οιχαλίας) καθιερώθηκε το τελευταίο καιρό και είχε μεγάλη απήχηση χάρη στην προσπάθεια του Συλλόγου Πελοποννησίων Θεσσαλονίκης και ιδιαίτερα του προέδρου του κ. Τάσου Καλαμπόκη που έφτιαξε με την συμβολή και άλλων τον Περίφημο Ανδριάντα αξίας 190.000€ αλλά και χάριν της επίσκεψης δύο φορές του προέδρου της Δημοκρατίας, κάτι που της έδωσε πολύ ποιο μεγάλη αίγλη. Η γιορτή αυτή μεταδιδόταν δωρεάν από τα περιφερειακά κανάλια σχεδόν σε όλη την χώρα χάρη στην συνεργασία που έχουν μεταξύ τους και την παραγωγή για την ζωντανή δορυφορική μετάδοση (OB-VAV με 5 κάμερες uplink και κύκλωμα στο δορυφόρο αξίας 3000€) την πλήρωνε η Νομαρχία και είχε μεγάλη απήχηση ( κοινωνική και τουριστική) από παντού όπου έβλεπαν αυτό το μεγάλο ιστορικό γεγονός. Φέτος επειδή άλλαξαν τα πράγματα λόγω Καλλικράτη ξέχασαν οι αρμόδιοι όπως μου είπαν να εντάξουν το θέμα αυτό στα έξοδα τους που κατόπιν υπενθύμισης την τελευταία ώρα από εμένα, που και εμένα, δεν κρύβω μου το ζήτησαν άλλοι τηλεοπτικοί σταθμοί, με αποτέλεσμα να με πάρουν από την περιφέρεια και να με ενημερώσουν ότι δεν μπορούν να διαθέσουν τώρα την τελευταία στιγμή ποσόν άνω των δύο χιλιάδων ευρώ και να επικοινωνήσω με τον δήμαρχο μήπως μπορεί να βγάλει από το δήμο 1000€ που υπολειπόταν, κάτι που και έκανα. Ο δήμαρχος μου εξήγησε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο διότι είχε κλείσει τον προϋπολογισμό για την γιορτή και μου έδωσε και γι αυτό και τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου που συμφωνήσαμε ότι λόγω αμέλειας το αφήσαμε για την τελευταία στιγμή κάτι που φέτος όπως ήταν λογικό ακυρώνεται. Η επίθεση που του είχε γίνει από τα blogs όπως αναφέρετε, έχει γίνει στην αρχή για τα οικονομικά του Δήμου που αφορούσαν τις εκδηλώσεις για την 25 Μαρτίου και μετά συνεχίστηκε. Απορώ πως ο Δήμαρχος εμπλέκει εμένα γι αυτά τα δημοσιεύματα που τον κατηγορούν και σας μεταφέρει και λέξεις όπως εκβιασμούς κ.λ.π, όπως γράφετε κάτι που όχι μόνο δεν ευσταθεί καθότι όποτε με φώναξε ήμουν παρών και το ξέρει αλλά και ότι τέτοια «σχέδια της κουκούλας» που εφαρμόζει αυτός με το δημοσίευμα σας, ανήκουν σε διαφορετικές αρχές από τις δικές μου που έχω μάθει τα πράγματα να τα λέω επώνυμα και με το όνομά τους και προσωπικά αλλά και από τα ΜΜΕ που διευθύνω . Τέλος σας ενημερώνω ότι τον κ Φ. Μπάμη σήμερα τον παίρνω από το πρωί τηλέφωνο και δεν απάντα, που δείχνει ότι αναγνωρίζει τις ευθύνες του και δεν ξέρει τι να μου πει. Παρακαλώ να δημοσιεύσετε την απάντηση μου αυτούσια Νίκος Μπελογιάννης ***************************** Διευκρίνηση του Meropitopik Στη παραπάνω απάντηση του κυρίου Νίκου Μπελογιάννη, θεωρούμε απαραίτητο να διευκρινίσουμε τα παρακάτω προς αποκατάσταση της αλήθειας. Καμία πληροφορία, ούτε λέξεις μετέφεραν στο Meropitopik o Δήμαρχος Οιχαλίας και ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου αλλά ούτε και υπήρξε καμία επικοινωνία μεταξύ μας. Τις πληροφορίες σχετικά με τη ματαίωση της δορυφορικής μετάδοσης από την εκδήλωση στο Ραμοβούνι μας τις έδωσε ο αντιδήμαρχος κύριος Ηλίας Σταυρόπουλος, προβληματιζόμενος ωστόσο για τη σχέση που μπορεί να είχε η σφοδρή προσωπική επίθεση που δέχτηκε ο Δήμαρχος για τον λόγο αυτό, από το dimotikosafari. Επίσης, καλό θα ήταν να συγκρατήσει κανείς από το δημοσίευμα με τίτλο "Περίεργη” επίθεση στο Μπάμη", και το προβληματισμό στο τέλος του άρθρου, εάν η "επίθεση" προς τον Δήμαρχο ήταν τυχαία και συμπτωματική Πηγή Απάντηση Ν. Μπελογιάννη ΜΕΡΟΠΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages